Prehranski strokovnjaki so zbrali 20 najboljših nasvetov za vitkost

Prehranski strokovnjaki so zbrali 20 najboljših nasvetov za vitkost (foto: profimedia) profimedia
16. 12. 2020

Mineva eno najbolj nenavadnih let 2020, ko se vsi trudimo, da bolj ali manj normalno preživimo. Veliko smo doma in kuhamo ter manj hodimo ven, saj se zaradi virusa ne smemo družiti. Seveda se večina boji, da bi se zredila, ko ves čas tičimo doma, kuhamo in pečemo.

Prehranske strokovnjake smo tako ob koncu leta prosili, da vsak pove nekaj kratkih nasvetov, kako ohraniti zdravje, vitko linijo in dobro telesno pripravljenost.

  •  Jejte bolj rastlinsko prehrano.
  • Vedno imejte na mizi sadje in zelenjavo (in ne skrite v hladilniku).
  • Pijte, pijte, pijte - VODO (od 12-15 kozarcev na dan).
  • Kuhajte doma - enostavno, a brez nepotrebnih dodatkov (Recept za beljakovinske palačinke).
  • Kupujte le zdravo hrano in to le enkrat na teden.
  • Skrbite zase, poslušajte se, negujte se, ...
  • Naučite se novih kuharskih tehnik - peka z drožmi, ...
  • Obroke načrtujte - tako boste kuhali bolj zdravo.
  • Poskusite s kratkim prekinitvenim postom (16 ur posta, 8 ur zdravega prehranjevanj).
  • Jejte več polnovrednih živil (oreščki, sadje, oves, semena, ...).
profimedia
  • Shujšajte zaradi zdravja in potem vam bodo lepo pristajale tudi ozke kavbojke.
  • Uživajte v hrani in na primer - jejte tudi testenine, a zmerne količine in z domačo zelenjavo.
  • Grešite zdravo - sladkajte z medom ali uporabljajte začimbe, uporabljajte polnozrnato moko, ...(Recept za domačo granolo).
  • Kratki treningi čez cel dan - prigrizke zamenjajte z vajami - vsake toliko časa vstanite od mize naredite sklece ali počepe, kakšno joga vajo, ...
  • Vsako noč spite vsak 7 do 9 ur.
  • Uravnavajte svoj stres - z dihanjem, hojo, meditacijo, plesom, ...
  • Pišite si dnevnik, kaj vse pojeste v dnevu.
  • Zavedajte se čustvenega hranjenja - ne odpirajte hladilnik iz dolgčasa, čips ni vaš najboljši prijatelj, po čokoladi se ne boste počutili bolje.
  • Nobene hrane ne izključite iz prehrane, a jejte zmerno.
  • Domača pisarna naj ne bo v kuhinji, kjer je preveč priložnosti za grešne prigrizke. 

Preberite še: 10 zdravilnih lastnosti medu