Prigrizki pred tekom ali drugimi treningi

24. 8. 2019

Obrok pred treningom je za dober rezultat ali maksimalen izkoristek vadbe zelo pomemben. Lahko nam da veliko energije in sveže volje za trening, napačano izbran prigrizek pa nas lahko prav »zamori« in pokvari užitek v gibanju.

Slika 1/8

Seveda je potrebno paziti, da ne pridemo na »vadbo« s preveč polnim želodcem, zato velik obrok jejte najmanj dve uri pred treningom, malicate pa lahko kakšne pol ure pred aktivnostjo.

Pa ne pozabite tudi na hidracijo (pitje vode) pred, med in po vadbi.

PA POGLEJMO IDEJE ZA PRIGRIZKE PRED VADBO ...

Morgan Sarkissian | Unsplash

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri