Koronavirusa (COVID-19): Na koga se lahko obrnete – telefonske številke in drugi viri za pomoč v stiski

Koronavirusa (COVID-19): Na koga se lahko obrnete – telefonske številke in drugi viri za pomoč v stiski (foto: Profimedia) Profimedia
19. 3. 2020

V tako nepredvidljivi situaciji, v kakršni smo ta trenutek, je povsem normalno, da se počutimo žalostne, pod stresom, prestrašene ali celo jezne. Vendar pa, če je vaša ali otrokova stiska zelo huda, ne odlašajte s klicem na katerega izmed spodaj navedenih virov.

Telefoni za pomoč v stiski

Za podatke o ustreznih oblikah pomoči ali samo za podporo in pogovor se lahko obrnete na:
Klic v duševni stiski 01 520 99 00 (vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj).
Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 116 123 (24 ur/na dan, vsak dan). Klic je brezplačen.
TOM telefon za otroke in mladostnike 116 111 (vsak dan med 12. in 20. uro) Klic je brezplačen.
Internet kot podporni medij ob duševni stiski:
#tosemjaz – spletni portal namenjen otrokom in mladostnikom www.tosemjaz.net.
NeBojSe – spletni portal Društva za pomoč osebam z depresijo in anksioznimi motnjami DAM www.nebojse.si
Spletna postaja za razumevanje samomora in pomoči, ki je na voljo. www.zivziv.si
Več virov pomoči lahko najdete na zadnjih straneh publikacije Kam in kako po pomoč v duševni stiski.

Informacije uradnih institucij o koronavirusu

INFORMACIJE O KORONAVIRUSU so dostopne na spodnjih spletnih straneh ter na brezplačni telefonski številki:
Klicni center za informacije - 080 1404 (Na tej brezplačni telefonski številki lahko dobite informacije vsak dan med 8. in 20. uro.)
V pomoč vam bodo tudi naslednje povezave:
Informacije o novem koronavirusu so zbrane na portalu državne uprave na povezavi www.gov.si/teme/koronavirus.
Za dodatne informacije za splošno javnost, navodila in pojasnila se lahko posvetujete s strokovnjakom z NIJZ na telefonski številki 031 646 617 in 031 619 118. Strokovnjaki so na voljo vsak dan med 9. in 17. uro. (Ker se - razumljivo - v zadnjih dneh beleži izjemno povečano število klicev, prosimo, bodite potrpežljivi.)
Klicni center za osebe z okvaro sluha: kc.tolmaci.si. Za uporabo klicnega centra se je potrebno registrirati. Klicni center sicer deluje 24 ur na dan.
Preverite tudi:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri