Na prestopni dan, 29. februarja so Fjällräven, Royal Robbins, Hanwag in Primus prikazali nove trende preživljanja časa v naravi, za sezono pomlad – poletje 2024. Letošnji trend v outdoor – potovalni industiriji je VZDRŽLJIVOST, z nenehnim poudarkom na TRAJNOSTI. S tem mislimo na oblačila, ki so tako funkcionalna, da jih potrebujete manj.
Od leta 1960 Fjällräven navdihuje ljudi po vsem svetu, da preživijo več časa v naravi s kakovostno in trpežno opremo ter oblačili. To navdušenje presega samo uporabnost znamke, saj pri Fjällrävnu menijo, da dlje časa, ko ljudje preživijo v naravi, bolj jo cenijo in spoštujejo.
Letošnjo kolekcijo so podkrepili z besedo »NE!«, ki jo je ustanovitelj Åke Nordin, velikokrat uporabljal.
NE, predvsem za poslovne strokovnjake in marketinške poznavalce, ki so mu svetovali naj prestopi v hitro modo in ubere bližnjice. Raje se je obrnil k uporabnikom, znanstvenikom in lastnim izkušnjam, kadar je šlo za vprašanje kakovosti in funkcionalnosti. Tako je razvil najbolj ikonične kose v zgodovini Fjällrävna in že pred časom poskrbel za trajnost.
Fiall raven? Fuell raiven? Fyell rehven? Ime Fjällräven [ˈfjɛ ̂lːˌrɛːvɛn] je lahko zapleteno izgovoriti, vendar ne glede na to, kako ga izgovorimo, obljublja funkcionalnost ter trajno in brezčasno opremo, ki traja vse življenje. Vse je narejeno v izogib škodljivim kemikalijam, slabemu ravnanju z živalmi,
intenzivnemu izkoriščanju virov in kratkoročnim trendom.
Fjällräven privablja tudi na tisoče ljudi, ki se vsako leto odpravijo na pohod v okviru dogodka Fjällräven Classic in navdihuje svet, da sprejme naravo tudi v polarnih razmerah, z dogodkom Fjällräven Polar.
Ikoničen nahrbtnik Kånken, ki je na tržišče prišel že leta 1978 je eden najbolj prodajanih kosov vseh časov. Narejen je bil z razlogom, da švedskom otrokom omogoča pravilno držo med potjo v šolo. V letošnji sezoni so predstavili Kånken Outlong, še bolj prostoren nahrbtnik, ki je primeren tudi za obšolske dejavnosti, daljše pohode, z več prostora in prekati. Narejen iz Vinaylona F, je primeren za deževne dni na kolesu ali sprehod po mestu.
Poleg dodatkov je tu kolekcija oblačil za poletne dni, ki vam nudi udobje v najbolj vročih dneh. Za ženske je tu Abisko Trekking Shirt W in Abisko Hike Trousers W idealna kombinacija materialov, ki vpijajo vlago, se hitro sušijo in vas ohranjajo suhe, v najbolj ekstremnih razmerah.
Za moške so predstavili Abisko Trail Shirt M in Abisko Trail Stretch Trousers M srajca in hlače, izdelana iz trpežne, dvojno tkane tkanine, ki se hitro suši in ščiti pred soncem. Lahka in zračna kosa, ki vam v toplem vremenu nudita še več zaščite, varnosti in udobja.
Za konec k Fjällrävnovim hlačam, po katerih slovi že več kot 50 let. Da bi se še bolj prilagodili uporabnikom so predstavili nov standard oblike hlač, ki uporabnikom omogoča lažje gibanje, so hkrati povečane v določenih delih in zmanjšane v drugih. Za vsak par hlač pa velja, da bodo z vami vse življenje.
Royal Robbins se je predstavil z inovativnimi načini uporabe materialov, že od same ustanovitve podjetja. Z mislijo čim manjšega vpliva na okolje, so letos predstavili BASECAMP kolekcijo, ki je sestavljena iz recikliranega najlona, preferiranega bombaža in konoplje. Blagovno znamko je ustanovil svetovno znan ameriški plezalec Royal Robbins in njegova žena Liz, ki sta bila od samega začetka usmerjena k trajnostnemu razvoju materialov in družbene odgovornosti.
Železni repertoar, narejen iz recikliranih plastenk je kolekcija SPOTLESS, ki je letos razširjena z novimi modeli. Znana je po svojih izjemnih tehničnih lastnostih, kot so hitro sušenje, lahko čiščenje in ekstremno udobje.
Na zadnje pa so se pohvalili, da letos praznujejo 25. obletnico izdelave moških srajc, ki v poletnih dneh nudijo ohladitev. Navdih za barve v kolekciji so iz severne Kalifornije, od koder prihaja Royal Robbins. Svetle barve, omogočajo lažjo kombinacijo z že obstoječimi poletnimi oblačili, ki jih imate v omari in jih tako uporabljate večkrat in zato kupujete manj.
Materiali so naravni ali reciklirani, obdelani na naravi prijazen način, brez nevarnih kemikalij. Barve oblačil so iz naravne palete kalifornijske pokrajine, med seboj se čudovito kombinirajo in zagotavljajo večno aktualen stil. Oblačila nagovarjajo urbanega človeka, ki se rad vrača v naravo, ob tem pa mu je ključnega pomena, da so oblačila trpežna, odporna in udobna.
HANWAG je predstavil čevelj, ki je bil v zgodnjih osemdesetih namenjen športnemu plezanju. Letos so oživeli enega od teh ikoničnih stilov z imenom: ROTPUNKT (Oda svobodi). Funkcionalni gorski čevlji in čevlji za prosti čas z retro stilom so na voljo kot omejena izdaja.
Poklon svobodomiselnim plezalcem in jadralnim padalcem, ki so oblikovali celotno obdobje. S škornji in čevlji HANWAG na nogah so presegli obstoječe standarde, da bi utrli nove poti in raziskali nova tla.
Ob koncu dogodka so nas razvajali s carskim pražencem pripravljenem na PRIMUS kuhalnikih, ki jih lahko po novem najdete v Merkurju, Iglu Sportu in Annapurni.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?