Naslednje stvari se vam morda ne bodo zdele nič takšnega, v resnici pa povzročajo nered ali so nesramne do prodajalcev in drugih kupcev. Jih počnete?
Kaj počnete v trgovini? No, poleg nakupovanja ... Prodajalci opazijo marsikaj, prav tako ostali kupci. In spodnje navade se jim zdijo skrajno neprimerne, nekatere celo nesramne.
- Preverite tudi Nasveti za dolgo življenje ljudi, ki so dosegli zavidljivo starost ali pa Se boste januarja lotili diete? TO vam svetuje strokovnjakinja!
Si upate priznati, da počnete katero od teh stvari?
1. Vrečke pospravljate kar na blagajni, namesto na pultu za zlaganje
Večina trgovin ima na voljo posebne pulte, kamor lahko postavite vrečke in vanje zložite ali prerazporedite izdelke. Jih uporabljate? Ali si vzamete čas na blagajni in začnete prerazporejati kar tam?
Bolje je, da pridete z vozičkom ali košaro in vanjo hitro zložite vse izdelke, plačate in v vrečke zlagate šele na pultu. S tem boste omogočili tekoč potek vrste in blagajničarki olajšali delo, ko vas ne bo rabila čakati ter poslušati pritoževanja drugih strank o tem, kako počasna je (ko v resnici ni nič kriva). Prihranili si boste tudi kar nekaj neprijetnih pogledov.
2. Ste izbirčen kupec
Prav je, da npr. pri sadju dobro pogledate, kaj želite in naberete sadje, ki ga boste zares vzeli. A povsod so meje. Eno je, če (z rokavicami!) odmaknete eno ali dve pomaranči, povsem nekaj drugega pa, če kopljete po košari, jo odmaknete in na plan dvignete tisto spodnjo ...
Enako velja za druge izdelke. Če ne želite vzeti prvega, vzemite drugega. Ni potrebe, da preložite celotno vrsto in vzamete čisto zadnjega. Po možnosti izdelkov ne pospravite nazaj na polico in nakopljete še več dela prodajalcem. Mislite tudi na prodajalce, ko izbirate, kaj boste vzeli.
3. Izdelke puščate kjerkoli
Vsem se je že zgodilo: vmes si premislimo ali vidimo nekaj drugega, zato kakšen izdelek vzamemo iz vozička in ga vrnemo nazaj na polico. Kam ga postavite? Tja, kamor sodi, ali nekam, kjer je pač slučajno prostor, čeprav ste ga dobili drugje?
Razumemo, da so nekatere trgovine zares velike in pač ne veste, kje ste nekaj dobili, ali pa je predaleč, da bi se vrnili. V tem primeru stvar raje vzemite s seboj in jo pustite na blagajni. Tako jo bodo prodajalci lahko takoj dali na pravo mesto. Posebno pri hrani in stvareh iz hladilnika je pomembno, da jih ne puščate kjerkoli naokoli.
4. Zahtevate novo spečen kruh
V vitrini imate na voljo sveže kruhove izdelke, vendar bi raje imeli še tople, dišeče rogljičke. Kdo pa jih ne bi, težko vam zamerimo. Vendar v tem primeru raje kupite zamrznjene in jih specite doma. Ne zahtevajte od prodajalca, da samo za vas v pečico da svež kruh ali kaj drugega. Večinoma so bile stvari pečene isti dan in jih prodajalci dodajajo sproti. Če niste prepričani, enostavno vprašajte.
5. Ne uporabljate rokavic
Pa saj boste vzeli točno določen hleb kruha ali kos sadja in zelenjave, kajne? Kljub temu si nadenite rokavice, vzelo vam bo manj kot minuto. Pomislite drugače: bi vi vzeli jabolko, ki ga je pred vami nekdo držal v rokah in potem odložil nazaj? Verjetno bi izbrali katerega drugega, ker ne veste, ali ima umazane roke in je celo prehlajen.
Nihče ne želi izdelkov, ki so se jih dotikali drugi (in verjemite, dotakne se jih veliko ljudi). Tudi če boste vzeli točno določen kos, si nadenite rokavice in ne tvegajte, da bi se z golimi rokami dotaknili še česa. Tudi, če niste bolni, si ostali kupci zaslužijo čistočo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del