Pri Mercedesu se meje oblikovanja pomikajo premo sorazmerno s tehnologijo. Rezultat so funkcije prihodnosti, ki jih poznate iz filmov o James Bondu, zapakirane v večen dizajn, ki ga bo presegel samo naslednji model. Najmlajši član družine iz razreda A je odrastel.
Čutni minimalizem
Vse linije novega razreda A sledijo samo eni smeri: oblikovni filozofiji čutne jasnosti »Sensual Purity«. Površine vozila so še čistejše, detajli še prepoznavnejši.
Diamantna maska motorja, nov videz sprednjih žarometov v tehnologiji MULTIBEAM LED in stranske zračne odprtine na odbijaču izražajo športnost, dinamičnost in neustavljivo privlačnost. Razred A je odrastel in s posodobljeno obliko pridobil na prostornosti, vidljivosti in večji uporabnosti.
Nove dimenzije prostornosti
Notranjost novega razreda A je popolnoma prenovljena in navdušuje s sodobnim avantgardnim videzom. Edinstveno notranjost zaznamuje več prestižnih in luksuznih dodatkov razreda E in deloma tudi razreda S ter povsem nov pristop notranjega oblikovanja, ki daje občutek večje prostornosti.
Armaturna plošča se v enem kosu razteza od enih do drugih vrat, njen temelj pa sta dva visoko ločljiva digitalna zaslona na dotik, ki nadgrajujeta klasičen koncept armaturne plošče in sta namenjena prikazu merilnikov in vsebine multimedijskega sistema Infotainment. Napreden izgled armaturne plošče dopolnjujeta multifunkcijski volan z drsniki na dotik in poseben okrasni element »turbinske« odprtine za prezračevanje z vgrajeno ambientalno osvetlitvijo.
"Hello, Mercedes!"
MBUX (Mercedes-Benz User Experience) je inteligenten in intuitiven multimedijski sistem, ki z naravnim prepoznavanjem glasu nudi popolnoma nov nivo interakcije z vozilom. Ustvarja čustveno povezavo med vozilom, voznikom in potniki ter se popolnoma prilagaja voznikovim potrebam.
Ne zahteva glasovnih ukazov prek vnaprej natančno določenih fraz, temveč začenja razumeti pogovorni jezik, prepoznava narečja, zna sklepati in se obenem od 'svojega' voznika tudi učiti. Voznik lahko torej avtomobilu izreče zgolj posredne ukaze in ta ga razume.
Prepustite se
Prvič bo razred A lahko vozil delno samostojno in tako nudil najvišji nivo varnosti v segmentu – vozni asistenti iz razreda S.
Aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC in aktivni asistent za ohranjanje smeri vozniku še dodatno pomagajo pri vožnji – vozilo samodejno zavira pred ovinki, rondoji in pred križišči, PRE-SAFE PLUS za zaščito pred trkom pa vas zaščiti pred neprevidnimi vozniki za vami.
Nove pogonske izvedbe
Nov 4-valjni bencinski motor M 282 (1,4 l gibna prostornina z močjo do 120 kW in 250 Nm) s tehnologijo izklapljanja valjev, NANOSLIDE in Eco-Tough premazom, filtrom delcev za bencinski agregat in novim 7G-DCT dvosklopčni menjalnikom omogočajo neprenehen užitek v vožnji in občutek moči.
Nov 4-valjni bencinski motor M 260 (2,0 l gibna prostornina z močjo do 165 kW in 350 Nm) s CONICSHAPE premazom za steno valjev in tehnologijo CAMTRONIC.
Nov 4-valjni dizelski motor M 608 (1,5 l gibna prostornina z močjo do 85 kW in 260 Nm) s tehnologijo AdBlue, izboljšanim turbo polnilnikom, vodnim hlajenjem in manjšo težo motorja.
Več užitka v vožnji in izboljšano udobje
- 30 mm daljše medosje in 14 mm širši sprednji del vozila za boljšo stabilnost.
- Dodatno izboljšano podvozje z MacPherson sprednjim vzmetenjem z aluminijastimi ročicami in multi-link (več točkovnim) zadnjim podvozjem.
- S pogonom 4MATIC in močnejšimi pogonskimi izvedbami: four-link (štiri točkovnim) zadnjim podvozjem.
- Aktivno nastavljanje blaženja z elektronskim upravljanjem: v povezavi z DYNAMIC SELECT (štirje načini vožnje), obstaja možnost za udobno ali športno blaženje.
- Dodatne izboljšave za pogon 4MATIC z elektromehansko nadzorovano večplastno sklopko.
Najmanjši član družine je odrastel
Razred A že dolgo ne velja več za "žensko različico". Več prostora za ramena (+9/+22 mm spredaj/zadaj), komolce (+35/+36 mm) in glavo (+7/+8mm) ter lažji vstop v zadnji del vozila bo prepričal tudi zahtevnejše stranke, ki so vajene prostornosti limuzin.
Pri 370 litrih prostornine prtljažnika je za 29 litrov večji od predhodnika – nova prtljažna vrata omogočajo lažje nalaganje tovora, vsesmerna vidljivost pa je bila izboljšana na podlagi 10% zmanjšane obloge stebričkov vozila.
Razred A tako ohrani vso agilnost, ki jo nadgradi s stilom.