Medtem, ko se v naši podalpski deželici ne moremo pohvaliti z izvirnimi modnimi spektakli, pa je tokrat Igor Jelen v sodelovanju z Nino Vipotnik, vodjo oddelka za odnose z javnostjo v ljubljanskem Emporiumu pripravil event vreden ogleda in pohval.
Emporium nedvomno slovi kot eden izmed najbolje založenih konfekcijskih ponudnikov pri nas, s predstavitvijo spomladanske kolekcije blagovne znamke Kenzo pa so slednje le potrdili.
Kreativni direktor blagovne znamke Antonio Maras je navdih za kolekcijo črpal iz rajskih vrtov. Moška kolekcija spominja na potovanje na Karibe s pridihom sladkega hrepenenja in romantike. Barvitost tropskih tržnic se odraža na majicah, obleke pa so lahke in udobne. Starostna omejitev? Je ni. Cena? Primerna kvaliteti.
V kolikor se torej še niste odpravili po spomladanskih nakupih, vam tokrat svetujemo, da se odpravite v Emporium in izberete Kenzo. Kenzo je prava izbira za vse tiste, ki ljubite sofisticiran kroj in rajske barve.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?