Oktober na Pariškem tednu mode

13. 2. 2009
Deli

Na pravkar zaključenem pariškem tednu mode, so se s kolekcijami za jesen-zimo 2009/10 predstavili najboljši svetovni oblikovalci moške mode. Med njimi tudi Oktober, ki je za to priložnost posnel katalog z v Milanu živečim fotografom Markom Turkom

Prestižna slovenska blagovna znamka Oktober, katere izdelki so namenjeni sodobnim moškim, je pravkar zaključila s predstavitvijo kolekcije na svetovno priznanem pariškem tednu mode. V okviru modnih revij moške mode, ki so potekale med 22. in 25. januarjem na več kot 20. elitnih prizoriščih, sta Oktober in njihov vodilni oblikovalec Uroš Belantič v družbi največjih imen – kot so Dior Homme, Paul Smith, Luis Vuitton, Jean Paul Gaultier – predstavila najnovejšo kolekcijo moške mode za sezono jesen-zima 2009/10.

Kot edini slovenski predstavnik je Oktober svojim mednarodnim klientom predstavil kolekcijo, v kateri se prepletata uporniški duh in luksuz. Majice iz kašmirja in svile so potiskane z udarnimi motivi, kratke jakne iz usnja nas vračajo v čas uporništva. Poudarjeno indivudalnost posameznika dopolnjuje linija Sartoriale fusion, v kateri sofisticiarni moški prepozna krojaško izdelavo in detajle.

Uveljavljena blagovna znamka Oktober je bila prvič predstavljena leta 2003, v tem času pa se je več kot uspešno zasidrala med modnimi poznavalci in navdušenci. Ustanovitelja Valter Kobal in modni oblikovalec Uroš Belantič zvesto sledita cilju, ustvariti znamko, ki bo sodobna in izvirna v oblikovanju, hkrati pa dovršena v krojih, uporabi prestižnih materialov ter krojaški izdelavi.

Svojo prvo kolekcijo za mednarodne trge je Oktober pokazal v Parizu, naslednjo kolekcijo za jesen-zimo 2005/06 pa je predstavil na modni reviji v okviru Milanskega tedna mode. Pričela so se oglaševanja v prestižni strokovni publikaciji Modem, v Sofiji pa se je leta 2006 odprla prva samostojna Oktobrova trgovina. Kolekcija pomlad-poletje 2007 je bila naprodaj v 45 butikih in blagovnicah po celem svetu, sočasno pa so se prodajne in promocijske aktivnosti premaknile iz Milana v Pariz in New York.

Že naslednje leto je Oktober prvič predstavil tudi moško kolekcijo, ki je naprodaj v New Yorku, Hong Kongu, Parizu, Marseillu, Sant Petersburgu in Tokiu. Ob kreiranju lastne kolekcije, Oktober od leta 2008 sodeluje tudi s francosko blagovno znamko Plein Sud, za katero Uroš Belantič oblikuje prvo linijo, del razvoja in proizvodnje pa so v Oktobru preusmerili tudi v Slovenijo, kjer so za sezono pomlad poletje 2009 izdelali prvih poskusnih par tisoč kosov.

foto: Oktober

Novo na Metroplay: "Prehransko okolje, v katerem danes živimo, je zelo nenaklonjeno temu, da smo zdravi"