Hujšanje s kolesarjenjem: 3 preprosti koraki, ki vam bodo pomagali porabiti več kilogramov

10. 6. 2024
Deli
Kolesarjenje je odličen način za hujšanje in tudi vsakodnevno sprostitev. (foto: profimedia)
profimedia

Toplejši dnevi so izvrstna priložnost za raznolike aktivnosti na prostem, ki poleg dobrega počutja, pripomorejo tudi k izgubi kakšnega morebitnega odvečnega kilograma. 

Kolo je pri slednjem lahko odličen pomočnik, toda če ste kolesarjenje izbrali kot način s katerim boste shujšali, bo ležerni vožnji s kolesom vseeno potrebno dodati malce več energičnega pridiha.  

Pri sestavljanju uspešnega načrta in doseganja vidnih rezultatov, si lahko pomagate z nekaj nasveti, ki jih z vami delimo v nadaljevanju.  

Ne spreglejte:

Nekaj korakov do uspešnega hujšanja s kolesarjenjem    

1. Načrt za kolesarski izziv hujšanja  

Za začetek svojega podviga lahko uporabite dnevnik, v katerega boste zapisovali svoje cilje in dosežene namere, ter določili kdaj v tednu boste kolesarili in koliko kilometrov nameravate narediti. Naj bo to nekakšen izziv, ki lahko traja poljubno število dni (na primer 31 dni).  

Tekom izziva se bo vaša telesna pripravljenost izboljšala, lahko boste prevozili več kilometrov v krajšem času, posledično pa tudi porabili več kalorij. To je čas, ko si lahko določite dneve v tednu za daljše vožnje.  

Če na primer kolesarite trikrat tedensko, naredite eno krajšo relacijo (30 minut), eno zmerno (45 minut) in eno daljšo (60 do 120 minut), oziroma si čas ustrezno podaljšate glede na vaše zmožnosti.    

2. Kakšna hitrost omogoča najboljše rezultate?

V primeru, da je v vašem prvem planu hujšanje, je pomembno določiti intenzivnost aktivnost, torej kolesarjenja. Z višjo intenziteto boste porabili več kalorij kot z nižjo.  

Na samo intenzivnost vadbe, poleg hitrosti, vplivata tudi vrsta kolesa in pot, ki jo boste izbrali. Če na primer s kolesom trenirate po nekoliko hribovitejših poteh, se boste morali bolj potruditi kot po ravnih.

Med vožnjo s kolesom bodite pozorni na napor, ki vložite v vožnjo. Lahko uporabite lestvico od 1 do 10 (10 pomeni največji napor). Če se glede na to lestvico počutite kot, da ste na sedmi stopnji, to pomeni globoko dihanje med kolesarjenjem, vendar še vedno ne izčrpano in zadihano.   

Izbrana pot, ki jo boste izbrali za svoje kolesarske podvige, igra pomembno vlogo glede učinkovitega hujšanja, saj vpliva na trajanje in intenziteto vožnje.

Izbrana pot, ki jo boste izbrali za svoje kolesarske podvige, igra pomembno vlogo glede učinkovitega hujšanja, saj vpliva na trajanje in intenziteto vožnje.

Profimedia

3. Izbira poti

Izbrana pot, ki jo boste izbrali za svoje kolesarske podvige igra pomembno vlogo glede učinkovitega hujšanja, saj vpliva na trajanje in intenziteto vožnje. Za najboljše rezultate je priporočljivo uporabiti pot, kjer ni motečih dejavnikov. Številčni semaforji in moteč promet so lahko ovirajoči, saj lahko nenehni postanki, četudi kratki, povzročijo padec srčnega utripa, zmanjšajo čas vadbe in možnost kurjenja kalorij med vožnjo.  

Za konec pa še k izbiri kolesa

Pomembno je, da preizkusite več možnosti in izberete tisto kolo, ki vam in vašemu telesu najbolj ustreza. Prav tako je pri tem smiselno upoštevati na kakšnem terenu se boste vozili, zato se, če še nimate kolesa, posvetujte s prodajalci, ki so vam s svojim nasveti lahko v pomoč.  

Navsezadnje vam bo pri procesu hujšanja najbolj v pomoč kolo, s katerim se boste redno vozili, ter za povrh vsega še uživali v sproščujoči idili narave.  

Vir: zadovoljna.dnevnik.hr

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Pilates je veliko več, kot samo modna muha" | Nina Hanžič