4 velike napake, ki jih pri hujšanju delajo tekači

31. 7. 2020

Tek lahko zelo pripomore k izgubi kilogramov, vendar se morate hujšanja lotiti na pravilen način. Največkrat tekači naredijo naslednje napake. 

Slika 1/4

TRENIRATI ZA MARATON IN HUJŠATI HKRATI

Če tečete že dlje časa in ste se udeležili tekaških tekmovanj, se vam morda ne zdi nič takšnega, da dodate še cilj, koliko kilogramov boste izgubili. In čeprav disciplinirano sledite urniku, si lahko naredite medvedjo uslugo.

Kadar se pripravljate na tekmovanje, tečete dolge teke, kratke sprinte in intervale, kar pomeni, da porabite več kalorij kot običajno in tudi več pojeste. Zaradi hujšanja boste morda omejili vnos kalorij, vendar boste zato brez energije, telo pa si bo težje opomoglo po treningih.

Na koncu ne boste izgubili kilogramov pa tudi na tekmovanju vam ne bo šlo preveč dobro.

profimedia

Preverite tudi Kaj vse mora vsebovati nahrbtnik (glede na tip planinskega izleta) ali pa Za pustolovce: soteske in korita po Sloveniji, ki jih morate nujno obiskati!

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri