Kako se izogniti trebušnim krčem med tekom?

13. 9. 2017

Kolikokrat ste tekli najbolje, kot zmorete, a ste morali tempo upočasniti zaradi trebušnih krčev? Če je odgovor prevečkrat, preverite, kako se jih znebite.

Slika 1/5

Izognite se vlakninam

Živila, ki vsebujejo veliko vlaknin, so priporočljiva za normalno prebavo in hranljiv zajtrk, vendar se takšnemu obroku skušajte izogniti 4 do 5 ur pred daljšim tekom. Še posebej, če je na sporedu maraton.

Profimedia

Preberite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri