Predpražnik takšne barve vam lahko prinese bogastvo.
Vsi smo že slišali za feng šuj – starodavno kitajsko umetnost urejanja prostora, ki izboljšuje pretok energije. Medtem ko mnogi poznajo načela razporeditve pohištva in prostorov, je manj znano, kako velik vpliv imajo dekorativni elementi v našem domu. S pravilno izbiro in postavitvijo teh elementov lahko bistveno izboljšamo energijo v prostoru in celo spodbudimo finančno blagostanje.
Zagotovo vas zanima tudi:
- So vaše noge vedno hladne? Pozabite na volnene nogavice, pomagajte si s temi živili
- Najbolj zdrav zajtrk na svetu, ki bo prebudil vašo prebavo: nanj so prisegali že naši predniki
Pravila feng šuja za več bogastva
Feng šuj temelji na petih osnovnih elementih: voda, zemlja, ogenj, les in kovina. Vsak od njih vpliva na določeno vrsto energije, vsak pa je povezan tudi z drugimi življenjskimi področji.
Ko govorimo o denarju, je ključni element voda, saj simbolizira tok bogastva. Če želite okrepiti finančno energijo v svojem domu, postavite na vhod preprogo ali predpražnik v modrih ali zelenkastih odtenkih. Če to ni možno, naj bo na preprogi/predpražniku vsaj nekaj modrih ali zelenih detajlov.
Če se soočate s finančnimi težavami in občutkom, da je finančna energija v vašem domu »zablokirana«, feng šuj priporoča preproge v rdečkastih in rjavih tonih. Ta kombinacija lahko pomaga odstraniti blokade in ponovno vzpostaviti pretok energije.
Pomembno je tudi, da pri poslovnih prostorih ne delate pogosto ponavljajoče se napake – izdelave predpražnikov z imenom oziroma logotipom podjetja. Feng šuj mojstri opozarjajo, da s tem simbolično dovolite, da ljudje »hodijo po vašem poslovnem ugledu«. Namesto tega izberite predpražnik z vzorcem, ki spominja na pot ali stezo, po kateri se partnerji in stranke naravno usmerijo do vas.
S temi preprostimi spremembami lahko izboljšate pretok energije v svojem domu in spodbudite boljšo finančno stabilnost. Poskusite in opazujte, kako energija začne delovati v vašo korist!
Preberite več na Sensa.si
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"