Frizerka na TikToku razkrila, kaj SOVRAŽI pri strankah (ojoj, tega ne želite narediti 😅)

6. 2. 2023
Deli
Frizerka na TikToku razkrila, kaj SOVRAŽI pri strankah (ojoj, tega ne želite narediti 😅) (foto: Profimedia)
Profimedia

Ojoj, ste se v frizerskem salonu kdaj znašli v spodnjih situacijah? Frizerji vam vsekakor ne bodo hvaležni. 

Kaj ni najboljši občutek, ko vam frizer umije  in uredi lase ter se počutite povsem prenovljeno in bolj samozavestno, ko stopite iz salona? No, poskrbite, da bo tudi frizer zadovoljen z vami. Poglejte, česa frizerka Emily Rose ne odobrava. 

Na TikToku je zakrožil video frizerke Emily Rose, ki pojasnjuje, kakšno vedenje in kaj na strankah posebno sovraži. Ste zardeli ob kateri situaciji, ker se je pripetila ravno vam? 

Najprej se je frizerka zgražala glede umazanih las. Ne želi se dotikati umazanih las, prav tako se barva ne bo dobro prijela, če ste prišli na barvanje. 

Druga stvar je očesni stik. Emily pravi, da ji ni všeč, da imajo nekatere stranke odprte oči med pranjem las, saj je izredno neprijetno in bi bilo bolje, da bi jih zaprle. Kot tretje pa jo zmotijo stranke, ki zamujajo na dogovorjen termin in se prikažejo s kavo v roki. "Če že zamujate zaradi tega, ker ste morali vmes skočiti še po kavo, bi jo lahko vzeli tudi za nas frizerje," je dodala. 

Zadnja stvar, ki jo moti, je ta, da nekatere stranke obračajo stol in se gledajo v ogledalo, namesto da bi ostale tako, kot jih namesti frizerka, da lahko bolje vidi in opravi svoje delo. "Prosim ne počnite tega. Obstaja dober razlog, zakaj obračamo stol pri svojem delu."

Preverite še njen video, spodaj pa je nekaj komentarjev. 

@emilyyyroses #3 reallyyyy gets me🙃 #fyp #hairstylist #hairtok #hairtransformation #icks #hairstyle #hairstyles #hairtutorials #hairtransition #haircareroutine #haircolorist #fypシ #viral #hairroutine #hairstylistsoftiktok #hairstylistlife #hairstylistproblems ♬ original sound - Emily Rose

Mnoge uporabnike je video vznemiril, zato so napisali, kaj njim ni všeč, ko pridejo k frizerju in kaj si mislijo o vsem skupaj: 

  • "Tudi nas stranke pri vas frizerjih marsikaj moti! Moti me, ko naredite določeno frizuro in ne poveste, da boste nekaj dodatno zaračunali - to izvemo šele na blagajni, ko je potrebno plačati."

  • "Da naj bi vam prinesli še kavo? Dajte no, že tako ali tako preplačamo storitev, ki jo nudite."

  • "Ne bom lagala, sedaj sem živčna pred odhodom v frizerski salon. Že prej sem imela občutek, da me frizerke ves čas obsojajo." 

Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem