Hitri nasveti za zdravje

8. 1. 2012

Poglejmo, kako se bomo uprli vsem zimskim boleznim in okrepimo imunski sistem.

  • Vsak dan pojejte čim več sadja in zelenjave ali pa si pripravite sveže iztisnjene sokove.
  • S probiotiki boste poskrbeli za zdravo črevesno floro, ki je temelj trdnega imunskega sistema.
  • Zjutraj na tešče spijte matični mleček, ki zaradi vitaminov, mineralov, aminokislin in drugih snovi krepi imunski sistem.
  • Česen deluje protivnetno in spodbuja imunost.
  • Gibajte se: privoščite si vsaj pol ure hoje na dan.
  • Za dobro počutje potrebujete približno osem ur kakovostnega spanja.
  • Ginseng ali ženšen pomaga v boju proti utrujenosti in izčrpanosti, krepi imunski sistem ter izboljšuje telesno vzdržljivost in kognitivne sposobnosti.
  • Alge, ki vsebujejo veliko beljakovin, esencialne aminokisline, klorofil, minerale in vitamine ter nenasičene maščobne kisline, pomagajo pri preganjanju utrujenosti.
  • Tudi smeh in dobro razpoloženje krepita imunski sistem.
  • Ob poslušanju glasbe, ki vam prija, boste tudi spodbudili tvorjenje količine protiteles v telesu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri