27. dan izziva

27. dan izziva (foto: Shutterstock) Shutterstock
20. 5. 2017

Pa imamo nove vaje. Za super zaključek ...

Vaša naloga danes:

1. SKUPINA: začetniki
  • Vaja, ki jo boste izvajali: zibanje v počepu. Naredite maksimalno število ponovitev v 150 sekundah.
  • Naredite 2 kroga in med vsakim krogom počivajte 4 minute.

Opomba: V 1. skupini ste, če ste 1. dan naredili do 20 počepov (s pomočjo stola ali brez)

2. SKUPINA: napredni
  • Vaja, ki jo boste izvajali: zibanje v počepu. Naredite maksimalno število ponovitev v 210 sekundah.
  • Naredite 2 kroga in med vsakim počivajte 4 minute.

Opomba: v 2. skupini ste, če ste 1. dan naredili več kot 20 počepov.

Če ste se nam pravkar pridružili, skočite na 1. dan izziva.

Imate vprašanje?

Z vprašanji se lahko obrnete tudi na športnega trenerja in kineziologa Jana Veleušiča, ki bo vseh 30 dni skrbel, da bomo res dobro in pravilno razmigali vse mišice. Pišite mu na info@sportnaklinika.si.