Pilates za nosečnice v naravi

18. 6. 2012

Pilates v času nosečnosti je ena izmed najbolj priljubljenih aktivnosti nosečnic. Je vadba, ki ni prenaporna, a vseeno nudi prav to, kar nosečnica potrebuje: močne mišice medeničnega dna, dobro držo telesa ter moč v hrbtu, rokah in nogah.

Vse vaje se zaradi varnosti izvajajo zelo počasi. Pred vajami ogrejte sklepe, med ali po vajah pa priporočamo nežen razteg mišic, ki so aktivne med vajami.

Vaje:
  • Za mišice nog: široki počepi z dvigom rok (vajo ponovite do 12-krat)
  • Za hrbtne mišice: plavanje v polpočepu (vajo ponovite do 12-krat)
  • Za mišice ramen in zgornjega dela hrbta: lokomotiva stoje (vajo ponovite v obe smeri do 12-krat)

Tanja Želj, www.tanergija.si

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri