Osebna trenerka Tjaša razkriva: Premišljena jutranja rutina lahko naredi čudež v dnevu

Osebna trenerka Tjaša razkriva: Premišljena jutranja rutina lahko naredi čudež v dnevu (foto: Profimedia) Profimedia
2. 8. 2022

Imate jutranjo rutino? Ali vaše jutro izgleda tako, da odhitite skozi vrata in na poti pograbite vse, kar bi mogoče potrebovali čez dan, najnujnejše pa seveda pozabite? 

Osebna trenerka Tjaša bo pokazala, da se v jutranji rutini skriva tudi sestavina za uspešen dan. Mogoče pa bi jutranji rutini le morali dati priložnost in se prebuditi kakšno minuto prej? 

Poglejmo, kaj pravi Tjaša

Premišljena jutranja rutina je odličen način, da se osredotočite na svoje dobro počutje. Premišljene jutranje rutine izboljšajo produktivnost in pogosto vodijo k bolj izpopolnjenemu delovniku.

Večina uspešnih ljudi v naši družbi je jutranjih ptic. Usposabljanje telesa, da se zgodaj zbuja in ima zjutraj trenutke pozornosti, lahko vpliva na preostanek dneva. Ko se ne trudite pravočasno oditi od doma, je večja verjetnost, da se boste bolj sveži in sproščeni podali v službo.

Preproste spremembe v vaši rutini vas lahko pripeljejo do boljšega, produktivnejšega in uspešnejšega dneva. Tukaj je nekaj praks za ustvarjanje bolj premišljene jutranje rutine.

5 sprememb za bolj zavestno jutranjo rutino:

1. Uživanje zdravega zajtrka

Da bi bil vaš um sproščen, je treba dobro poskrbeti za fizično telo. Uživanje zdravega zajtrka se morda zdi nepomembno, vendar način, na katerega napajate svoje telo, določa, kako bosta delovala telo in um. Dokazano je, da lahko zdrav zajtrk kratkoročno poveča produktivnost in sposobnost koncentracije ter da lahko dolgoročno preprečuje bolezni srca in sladkorno bolezen. 

2. Pisanje dnevnika

Jutranje pisanje dnevnika je odličen način, da izrazite svoje občutke in čustva. Spuščanje misli in skrbi tako, da jih prenesete na papir, je taktika dobrega počutja, ki zmanjšuje stres in zbistri um.

Obstaja veliko dnevnikov dobrega počutja in natisnjenih dnevnikov vadbe, ki so vodnik o tem, kaj morate zapisati. Vaje pogosto vključujejo pisanje o tem, kako se duševno in fizično počutite, kakšni so vaši nameni za dan in kako se počutite v okolici. Če se znebite teh misli, preden se odpravite v službo, boste ves delovni dan imeli bolj miren um.

Profimedia
3. Vadba pozitivnih afirmacij

Prakticiranje pozitivnih afirmacij je postalo vse bolj priljubljeno - z dobrimi razlogi. Definicija afirmacij je sledeča: "postopek potrjevanja nečesa, za kar veste, da je resnično". Izgovarjanje pozitivnih afirmacij v vesolje vsako jutro je odličen način, da se spodbudite in spomnite, kako čudoviti ste. Samooskrba ni sebična. To vas vodi do bolj pozitivnega, samozavestnega in produktivnega odnosa do sebe. Mnogi ljudje uporabljajo sezname ali ozadja za telefon z natisnjenimi afirmacijami, da jih ne pozabijo vsak dan izreči.

Tukaj je nekaj preprostih pozitivnih trditev, ki jih lahko poskusite:

  • "Verjamem v svoje sanje."
  • "Vsak dan dajem vse od sebe."
  • "Sam sem odgovoren za svojo srečo."
  • "Hvaležen sem za vsak dan."
4. Telovadba

Odličen način za razbremenitev stresa in povečanje vaše sreče zjutraj je vadba. Endorfini, ki se sproščajo med vadbo, sprožijo pozitivna čustva. Ne glede na to ali meditirate na svoji najljubši blazini ali tečete v svojih najljubših supergah, je vadba odličen način za bolj zavestno jutro.

Poglejte 3 različne Tjašine jutranje vadbe, med katerimi boste zagotovo našli kaj zase. 

5. Uprite se tehnologiji
Profimedia

Skoraj vsi smo krivi, da zjutraj najprej preverimo telefon, družbena omrežja, a resnica je, da nam to lahko pokvari ves dan. Navado je težko prekiniti, vendar je zelo koristno za vaše dobro počutje. Preobremenitev z informacijami, ki jih zjutraj zagotovi vaš telefon, je strupena in vas bo pustila pod stresom, še preden vstanete iz postelje. Najbolje je, da ne preverjate telefona vsaj eno uro po tem, ko se zbudite, da boste imeli jutro bolj zavestno.

Vključitev teh sprememb v vašo jutranjo rutino lahko spremeni življenje. Uspešni strokovnjaki uporabljajo premišljene jutranje rutine za povečanje svoje produktivnosti in dosežkov skozi ves delovni dan. Preizkusite katerega od nasvetov, omenjenih v tem članku, da ustvarite jutranjo rutino, ki vam ustreza.

Besedilo: Tjaša Ferkov Babnik

Več Tjašinih vsebin najdete tukaj: Aktivni s Tjašo