Že enajsto leto zaporedoma je uredništvu Cosmopolitana pod okriljem projekta Hud Job pri ustvarjanju medijskih vsebin na pomoč priskočila trojica vsestranskih in kreativnih pripravnic, ki jih bosta pri tem podprla pokrovitelja projekta.
To leto so vlogo novinark prevzele Kaja Urbanc, Vanesa Kotnik in Stella Resnik, ki bodo soustvarjale vsebine za revijo Cosmopolitan in multimedijske vsebine na spletni strani, TikTok in Instagram profilu Cosmopolitan ter za druge blagovne znamke založniške hiše Adria Media Ljubljana.
Na spletnem mestu www.cosmopolitan.si/hudjob lahko slediš dogajanju, prigodam in izzivom naših treh nadobudnih deklet, ki jih pri ustvarjanju v sklopu pripravništva podpirajo pokrovitelji projekta.
2 pokrovitelja, brez katerih #HudJob11 ne bi bil, kar je ...
Telemach
Telemach Slovenija podpira projekt Hud Job že peto leto zaporedoma, saj je bilo sodelovanje doslej odlično. Kot eden največjih telekomunikacijskih operaterjev pri nas namreč Telemach ponuja storitve, ki so mladim zelo blizu. Prav letos je tako predstavil popolnoma prenovljeni EON Video klub, ki je zdaj veliko bolj prilagojen novemu načinu spremljanja nelinearne televizije in se s svojo funkcionalnostjo približuje tudi mlajšim generacijam.
Skozi Hud job boš spoznala Video klub, ki nudi več kot 29.000 vsebin, vsakemu zagotavlja prilagojeno uporabo, enostaven dostop do vrhunskih vsebin, omogoča prenos vsebine na mobilne naprave ter s tem ogled kadarkoli in kjerkoli, tudi brez internetne povezave. Vse to je na voljo vsem naročnikom paketov EON.
In še mnogo več – počakajmo, da dekleta vse to dobro proučijo in spoznajo vse prednosti Telemachovega Video kluba!
Cosmo namig: Če obožuješ filme in serije, moraš vedeti, da ti je v Telemachovem že tako bogatem in raznolikem naboru po novem na voljo še veliko več filmov in serij.
Zavarovalnica Triglav
Zavarovalnica Triglav je že od vsega začetka zvest podpornik projekta Hud Job. Na to smo pri Cosmopolitanu nadvse ponosni, saj se Zavarovalnica Triglav lahko pohvali s posluhom za mlade, ki strumno korakajo odraslosti naproti, saj skrbno bdi nad njimi in njihovimi življenjskimi preizkušnjami.
Pri zavarovlanici so nam zaupali, zakaj so se letos spet pridružili projektu:
»V Zavarovalnici Triglav smo prepričani, da je v mladih neskončen potencial, ker verjamejo vase – in mi v njih. Zato podpiramo mlade posameznike, da bodo uresničili svoje sanje in dosegli zastavljene cilje. Tako skozi akcijo Pozor, hud job!, katerega partner smo, kot v okviru lastnih projektov. Zavarovalnico Triglav želimo približati mladim skozi različne platforme, zato v središče postavljamo mladim prijazne ter zanimive teme (študentske nasvete, kreativne delavnice in kot potencialni delodajalec možnosti študentskega dela in strokovnih praks). Veseli nas, da so vztrajnost, trdo delo in odrekanje za dosego ciljev, želja biti najboljši, tudi lastnosti mladih upov. Tudi v prihodnje si bomo prizadevali za to, da bomo talentom stali ob strani in jim pomagali, da pridobijo dragocene prve delovne izkušnje in izkoristijo karierne priložnosti na njihovi poklicni poti. Mladim zares privoščimo, da se v življenju odločijo za prave stvari in počnejo tisto, v čemer bodo uživali in bodo lahko uspešni.«
Cosmo namig 1: Letos ti priporočamo, da preveriš Zavarovanje LAJF. Gre za zavarovanje za mlade od 18 do 35 let, ki ti omogoča, da svojo prihodnost vzameš v svoje roke, kolikor je to mogoče. Vseh dogodkov ni mogoče predvideti, to zavarovanje pa ti bo nudilo nekakšno obliko varnosti, če se zgodi kaj nepričakovanega.
Cosmo namig 2: Preveri pa tudi zelo zanimivo nagradno igro Mladi voznik, saj je glavna nagrada vožnja s prestižnimi športnimi avtomobili. Tu izveš vse o zavarovanju Mladi voznik.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"