Tako nori na izdelek, da je Lidl uvedel strogo omejitev: vsak lahko kupi največ dva kosa

27. 3. 2025
Deli
Tako nori na izdelek, da je Lidl uvedel strogo omejitev: vsak lahko kupi največ dva kosa (foto: Profimedia)
Profimedia

Naval je izjemen, Lidl pa se je odločil za strogo omejitev. Razlog je sila zanimiv ...

V trgovinah Lidl se je znova zgodil pravi čokoladni fenomen. Zaradi neverjetnega povpraševanja po novi različici čokolade JD Gross Dubai-Style so se v britanskih poslovalnicah odločili za poseben ukrep – vsak kupec bo lahko kupil le dva kosa te sladke uspešnice. In to z dobrim razlogom.

Gre za redko in izjemno iskano različico čokolade, ki je v trenutku postala viralna na TikToku in drugih družbenih omrežjih. Lidl je dubajsko čokolado najprej ponudil v svoji spletni trgovini TikTok Shop, kjer je šlo v prodajo 6000 kosov. A zanimanje je bilo tako veliko, da je bila celotna zaloga razprodana v manj kot uri in pol – natančneje v 84 minutah. Povprečno so prodali kar 72 čokolad na minuto, poroča britanski The Sun.

"To je že drugi Lidlov uspešen izdelek na TikTok Shopu, po tem ko so prejšnji mesec razprodali še paket beljakovin – v zgolj 18 minutah," je sporočil predstavnik Lidla. Po številnih navdušenih odzivih so se v Lidlu odločili, da čokolado zdaj ponudijo tudi v fizičnih trgovinah – in sicer od te sobote dalje.

Znanost je prišla do presenetljivega odkritja o starševstvu

Cena bo dostopna: 3,99 funta (4,70 evra) za člane programa Lidl Plus in 4,99 funta (5,97 evra) za tiste brez članstva. A omejitev ostaja – vsak kupec bo lahko kupil največ dve čokoladi, da bi čim več ljudem omogočili, da jo poskusijo.

Na družbenih omrežjih že vre od navdušenja: "Prosim, imejte jo v ponudbi celo leto!", "To morate dati v vse trgovine, takoj!" in "Noro dobra!" so le nekateri izmed komentarjev zadovoljnih sladkosnedov.

Lidlov čokoladni eksperiment kaže, da kakovostna in atraktivna ponudba v kombinaciji z dobrim marketingom lahko ustvari pravo evforijo – celo pri izdelku, ki ga sicer najdemo na vsaki polici. Različica z "dubajskim pridihom" pa očitno skriva nekaj prav posebnega. Zdaj lahko le še čakamo, kdaj bo na voljo tudi v slovenskih poslovalnicah Lidla ...

To so najbolj ranljive PIN-kode: če uporabljate katero od naštetih, takoj spremenite svoje geslo