Aktualno Promocijsko sporočilo

Po maratonu rekordov tekači množično na pivo

23. 10. 2024
Deli
Po maratonu rekordov tekači množično na pivo (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Maratonci na Heineken 0.0 progi in krajših preizkušnjah potrdili, da sta brezalkoholno pivo in tek zmagovalna kombinacija.

Na tisoče tekačev, ki so se udeležili letošnjega tekaškega praznika v Ljubljani, povezuje skupni imenovalec: vsi so začeli z 0.0, vse pa je v cilju čakala možnost, da z 0.0 tekaško preizkušnjo tudi končajo, pa čeprav so številni nazdravljali rekordom. Poleg enotnega štartnega časa so namreč imeli priložnost, da se v cilju osvežijo z brezalkoholnim pivom Heineken, po katerem je ime dobila tudi 42-kilometrska proga kraljevske discipline.  

Na najdaljši progi sta padla kar dva rekorda. Ženski rekord proge Heineken 0.0 maratona je s časom 2:20:17 postavila Kenijka Joyce Chepkemoi Tele, slovenski junak dneva pa je postal Primož Kobe, ki je podrl maratonski državni rekord, ki je držal vse od leta 1998. Za rekordna dosežka jima je na zmagovalnem odru čestitala tudi Marta Bulhak, generalna direktorica Pivovarne Laško Union.  

Po maratonu rekordov tekači množično na pivo
Promocijsko gradivo

Prvi požirek je prva nagrada

Državni rekorder Primož Kobe je ob prihodu v cilj dejal, da si včasih že med tekom zaželi piva, saj gre za bazičen napitek, ki tekaču dobro dene in mu povrne moči, brezalkoholno pivo pa predstavlja odlično alternativo, saj je počutje po njem odlično in brez neželenih posledic. Z njim se je strinjala tudi gorska tekačica, pravnica in vplivnica Deja Jakopič, ki je tokrat pretekla polovičko maratona.

»Tisti prvi požirek piva po dolgem teku prinese občutek zadovoljstva in hkrati olajšanja. Super mi je, da ima zdaj brezalkoholno pivo res tisti pravi okus, poleg tega pa ni sladko in ima manj kalorij kot sladke pijače ali alkoholno pivo, skratka super kombinacija za tisto prvo osvežitev,« je po prvih požirkih brezalkoholnega piva Heineken 0.0 v cilju povedala Deja in dodala, da ji je všeč tudi zato, ker z njim lahko praznuje svoje dosežke in pri tem ohranja zdrav življenjski slog.  

Po maratonu rekordov tekači množično na pivo
Promocijsko gradivo

Z njo se je strinjal tudi radijski voditelj, Exatlonec, igralec in moderator Klemen Kopina: »Ni boljšega občutka, kot je zvok odpiranja pločevinke hladnega piva po napornem teku,« se je nasmejal ob prihodu v cilj 10-kilometrske proge in dodal, da si brezalkoholno pivo privošči tudi ob drugih priložnostih, ko je treba ohraniti trezno glavo, denimo na večernem druženju, po katerem moraš naslednji dan v službo, ali pa na praznovanju, po katerem moraš sesti za volan.  

Je brezalkoholno pivo prihodnost hidracije maratoncev?

Osvežitev z brezalkoholnim pivom med tekači in maratonci postaja vse bolj priljubljena alternativa, saj sta ustrezna hidracija in oskrba z energijo pri vzdržljivostnih preizkušnjah ključna. Jasno je, da moramo poskrbeti za ustrezen vnos tekočine, ki poleg vode vsebujejo tudi ustrezno razmerje mikroelementov in hranil. Odgovor ponuja pivo 0.0, ki je v približno 90 % sestavljeno iz vode, preostali delež pa predstavljajo izključno naravne sestavine, in ne povzroča učinkov, povezanih z uživanjem alkohola. Dodatna prednost brezalkoholnega piva je, da ima manj kalorij in sladkorjev v primerjavi s sladkimi športnimi pijačami, vključuje pa tudi družabni vidik uživanja v pivu s prijatelji.  

Po maratonu rekordov tekači množično na pivo
Promocijsko gradivo

Promocija odgovornega pitja je tek na dolge proge

Promocija odgovornega pitja je že vrsto let pomembna zaveza družbe Heineken, kjer v ta namen vsako leto namenijo vsaj 10 % oglaševalskih sredstev. Poleg poudarjanja zmernosti in odgovornosti pa z brezalkoholnim pivom Heineken 0.0. ponujajo tudi možnost izbire v družabnih situacijah in pri proslavljanju velikih in malih osebnih zmag.  

»Veseli smo, da smo na NLB Ljubljanskem maratonu dobili priložnost, da nagovorimo raznoliko množico športnikov, gledalcev in navijačev – ob pravem trenutku, na pravem kraju in iz pravih razlogov. Promocija odgovornega pitja in spreminjanje s tem povezanih navad je namreč tek na dolge proge, zato je pomembno, da naša sporočila krepimo na tako dobro obiskanih dogodkih«, je povedala Katja Sabadin, brand managerka blagovne znamke Heineken v Pivovarni Laško Union.  

Več o družbeni odgovornosti blagovne znamke / družbe Heineken: www.heineken.com/si/si/uzivaj-odgovorno 

Po maratonu rekordov tekači množično na pivo
Promocijsko gradivo