Dobro počutje Promocijsko sporočilo

George Clooney kot ambasador znamke Nespresso

16. 5. 2019
Deli
George  Clooney kot ambasador znamke Nespresso

Tokrat se skupaj z eno izmed najbolj znanih kraljic filmske industrije, Natalie Dormer, v oglasni kampanji “Iskanje”, znajde v vlogi viteškega junaka, ki zapusti srednjeveške čase in odide v New York, da bi našel najboljšo kavo. No, slavni igralec pa za Nespresso ni samo nastopal, temveč v posebnem intervjuju za blagovno znamko, razkril tudi nekaj podrobnosti iz svojega zasebnega življenja. Preverite, kaj pravi...

Kako je živeti v Angliji?

Všeč mi je vse v zvezi z življenjem v Angliji, razen vremena. Všeč so mi ljudje. Všeč mi je kultura. Všeč mi je, kje živim. Všeč so mi vsi sosedje, toda preživel sem šest mesecev, ne da bi videl sonce.

Kako izgleda tipično jutro v gospodinjstvu Clooney?

Zbudim se, sledi menjava otroških plenic, potem naredim kavo za naju z ženo - dan začnemo z Nespresso-m. Sledi še veliko aktivnosti z otroki in zabavnega rajanja v pižami. Potem grem na delo, kajti otroci niso majhen strošek. Dragi so, veste, potrebujejo različne stvari in na neki točki v življenju jih je treba poslati v šolo, sem slišal (smeh). Jaz nisem šel, pa se je na koncu vse v redu izteklo (smeh).

Kakšno je vaše mnenje o recikliranju?

O odpadkih in recikliranju je bilo veliko povedanega v zadnjem času in za to obstaja dober razlog.

Veste, z Nespressom delam že skoraj 15 let, in od nekdaj mi je bila všeč njihova ozaveščenost glede recikliranja, pa tudi ozaveščenost glede mnogih drugih stvari. Veliko pozornosti namenjajo kmetom in razmeram v katerih delajo. Veste, sam sem odraščal na farmi, kjer so kmetje gojili tobak in delali so v težkih razmerah. Všeč mi je, da oni temu posvečajo pozornost.

Recikliranje pa je zelo pomemben del vsega in podjetje je ta proces, kar se da olajšalo in poenostavilo in za to si zaslužijo aplavz. Zelo sem vesel in ponosen, da delam za to podjetje.

Lahko poveste več o podpori podjetja kmetom po svetu?

No, počnejo veliko stvari. Del tega je pomoč kmetom pri uporabi senčnih dreves, da bi porabili manj vode.

Obstaja odličen način, kako postaviti samooskrbne kmetije, da bodo lahko proizvedle boljše pridelke ter tako zaslužile več denarja, kar bo posledično pripomoglo k temu, da bo zraslo še več ekoloških baz. 

In skoraj vsi kraji, kjer se prideluje kava, so postala območja miru, kar je zelo pomembeno. Takšen primer je npr. v Kolumbiji, pa tudi drugod po vsem svetu. Ena izmed največjih stvari, ki jih počnejo, je torej pomoč kmetom s trajnostnim razvojem ... Tako jim pomagajo do lažjega življenja tudi v starejši dobi, pri upokojitvi. Tega ne počne nihče, veste...

Zakaj bi ljudje izbrali Nespresso?

Zakaj bi svet izbral Nespresso? Generacije danes posvečajo več pozornosti okolju in trajnostnemu razvoju, kot je to počela moja generacija. A, kljub temu, morajo biti izdelki še vedno kakovostni, kajti v nasprotnem primeru, jih je res težko prodati, kajti še vedno vam mora biti všeč, tisto kar pijete.

In resnica je, da ima Nespresso zares odlične izdeleke in jim daje dodano vrednost. Mislim, da je to najpomembnejši del. Veste, danes lahko naredite veliko dobrih stvari, a kljub temu morate imeti še vedno predvsem dober izdelek, veste?

Oglaševalna kampanja se imenuje ‘Iskanje’. Zakaj ‘Iskanje’?

Imenuje se "Iskanje", ker se nam je zdelo, da bi bilo to hecno ime za film. Veste, najbolj zabavno je, da vedno dobim vlogo nekakšne različice zmede, vključno s to vlogo. To je smešno, starejši ko postajam, bolj me želijo prikazati kot najbolj neumno osebo v prostoru, toda tokrat sem v iskanju kave. Zapustil sem srednjeveške čase in odšel v New York, da bi našel kavo, moj najljubši del pa je, ko pripeljem kraljico in vse ostale nazaj, da bi dobil še kave, in takrat pride Natalie, tako je čudovita.