Kako si lahko pomagamo, ko nas ujame spomladanska utrujenost

Kako si lahko pomagamo, ko nas ujame spomladanska utrujenost (foto: Profimedia) Profimedia
16. 4. 2015

Izčrpanost, omotičnost in na splošno občutek šibkosti so kar splošni pojavi pri ljudeh v času, ko se poslavljajo temačni dnevi in pride pomlad. Kaj pomaga?

Zdrava prehrana

Telo spomladi pogreša predvsem vitamin C, ki krepi imunski sistem in nas tako varuje pred različnimi obolenji. Zato je treba uživati čim več sadja in zelenjave. Zdrava izbira so tudi polnozrnati kruh, rjavi riž in polnovredne testenine.

Vitaminski dodatki

Včasih je priporočljivo uživati tudi vitaminske dodatke. Pri utrujenosti običajno pomagajo vitamini B12, B6, B1, B2, C, D in magnezij. Ta deluje blagodejno proti stresu in zavira izločanje adrenalina.

Urejen ritem spanja

Poskrbimo, da se bomo zbujali in hodili spat ob približno isti uri. Če je treba, si čez dan privoščimo popoldanski počitek. Neurejen ritem spanja je za organizem stresen.

Telesna aktivnost

Najboljše zdravilo proti utrujenosti in izčrpanosti sta hoja in zmeren tek. Priporočljivo je gibanje v naravi in izpostavljenost sončnim žarkom, saj na organizem delujejo antidepresivno.

Preberite: Vzroki za spomladansko utrujenost

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri