Uspešno komuniciranje je vsakodnevni izziv vseh tako doma kot na delovnem mestu. Če si z njim služite kruh, je znanje, ki ste ga usvojili, smiselno osveževati in nadgrajevati.
»Glede na profil in delovna mesta prijavljenih opažamo, da se za izobraževanje na področju odnosov z javnostmi odločajo tudi tisti, ki v podjetju ali organizaciji za to niso nujno primarno zadolženi.
S tem se potrjuje dejstvo, da je znanje na področju komuniciranja ključnega pomena tako za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja ali organizacije kot v odnosu med zaposlenimi in naročniki, ne glede na delovno mesto,« pravi direktorica izobraževanj na Marketing magazinu Mateja Repovž.
Osnove medijskega prava in odnosi z mediji, upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov, vodenje projektov in produkcija, produktno, krizno, interno in komuniciranje v družbenih omrežjih, retorika in nastop pred kamero so le nekateri izmed 21 programskih modulov izobraževalnega programa LSPR Slovenija, ki ponujajo teoretična znanja, podkrepljena z domačimi in tujimi primeri dobre prakse ter delavnicami, kjer se udeleženci sami preizkusijo pri ustvarjanju komunikacijskih vsebin.
S predavatelji, ki so strokovnjaki in dolgoletni praktiki na svojem področju, boste spoznavali temelje stroke in okolja, v katerem delujete in na katerega skušate vplivati s svojimi komunikacijskimi projekti.
25. generacija udeležencev LSPR Slovenija se začne izobraževati 3. marca v GZS v Ljubljani. Vpis že poteka, vsi, ki boste svojo prijavnico oddali do 30. januarja, pa boste dobili 10% popusta na šolnino.
Prijavite se na: lspr@marketingmagazin.si / www.lspr.si