Pivovarna Laško svojo častitljivo obletnico obeležuje z epsko pripovedjo o človeku, ki vztraja. Glavno sporočilo kampanje, ki so jo ustvarili v agenciji LUNA TBWA, je resnično globoko, toliko večjo težo pa dobi zahvaljujoč glavnemu protagonistu.
Boris Cavazza, osrednji junak kampanje, je namreč ključno pripomogel k temu, da je marsikateremu gledalcu TV oglasa zastal dih, da se je marsikateremu izmed njih celo orosilo oko. Slednje pišemo brez kančka patetike, saj pripoved vrhunskega dramskega igralca v enako vrhunskem TV oglasu deluje skoraj kot njegovega osebna izpoved. Od tod toliko večja iskrenost povedanega. In toliko večja iskrenost metafore, ki jo s svojo pripovedjo g. Cavazza ustvarja v navezavi na Pivovarno Laško – njegova pripoved namreč sega daleč onkraj osebne izpovedi, saj posredno opisuje tudi zgodbo pivovarne. Pred očmi gledalca spleta impresivno zgodbo o odločnosti, trmi in ponosu, ki trajajo že 190 let.
190 let namreč mineva od leta 1825, ko je medičar in lectar Franz Geyer v nekdanjem Valvazorjevem špitalu uredil obrtno pivovarno. Verjetno ni Geyer niti v svojih najbolj divjih sanjah slutil, da bo njegov entuziazem tekom desetletij prerasel v enega velikanov slovenskega gospodarstva.
Danes je Pivovarna Laško vodilna proizvajalka piva na slovenskem trgu in (skupaj z ostalimi podjetji v skupini) vodilna proizvajalka naravnih vod ter brezalkoholnih pijač. Na to impresivno pot smo lahko vsi skupaj upravičeno ponosni. Zato dovolite, da dvignemo kriglo in vzkliknemo: na zdravje!