Ideja za izlet: Po vitovski krožni poti in na kostanj

17. 10. 2017
Deli
Ideja za izlet: Po vitovski krožni poti in na kostanj (foto: Arhiv KTD Vitovlje)
Arhiv KTD Vitovlje

Če želite tudi jeseni uživati v prekrasnem razgledu na Vipavsko dolino, se odpravite na Vitovlje, simpatično vasico, kjer je oktobra še posebno zanimivo – gradijo se kostanjeve piramide, oblite s čokolado.

Krožna pot ponuja tri do štiri ure zanimivega pohoda. Začne se na parkirišču Užiče nad zaselkom vasi Osek. Od tam se po asfaltirani cesti odpravite proti Vitovljam. Po nekaj 100 metrih za zasebno hišo zavijte desno, na stezo, ki so jo nekoč poznali kot 'pot po stopnicah na Vitovlje'. Peljala vas bo do podnožja cerkve, posvečene Materi božji. Cerkev stoji na 605 m visokem skalnatem osamelcu, od nje pa se odpira prekrasen pogled na Vipavsko dolino, Goriško in vse do morja, če je vreme ugodno.

Od cerkve se držite označene poti: mimo vodnjaka po stari kamniti cesti, na stezo za Skozno, čez jaso do lovske koče in naprej do najvišje točke – Kopitnika (929 m). Od tu pa do steze za Čaven in po njej do naslednjega cilja – razgledne točke Sekulak.

S Sekulaka se spustite po stezi do Napoleonove poti in na križišču poti ter kamnite steze zavijte levo na gozdno pot, ki vas bo peljala do kapelice sv. Lucije, poznane po svoji energetski moči.

Nadaljujte strmo navzdol, mimo Vitovskega jezera, in kmalu boste prispeli na izhodiščno točko.

Praznik kostanja

Na Vitovljah imajo vsako leto sredi oktobra praznik maronov. Letos se prireditev začne 21. oktobra in traja do 22. oktobra 2017. Pripravite se na veselico, druženje in veliko hrane.

Praznik kostanja, Vitovlje

Kako do Vitovelj?

Pri Selu skrenite s hitre ceste H4 in zavijte proti Novi Gorici. Peljite skoz vasico Črniče in Osek proti Šempasu. Ves čas bo vidna vitoveljska cerkvica.

Več na: www.vitovlje.com

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ