10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Najlepše železniške poti

18. 5. 2014

Potovanje z vlakom po svetu je lahko čisto posebno doživetje. Predstavljamo vam najlepše železniške poti.

Transsibirska železnica

Moskva–Vladivostok

Najdaljša železnica na svetu (9.288 km) je bila zgrajena (med letoma 1891 in 1916) ob starodavni svilnati cesti in povezuje evropski del Rusije s pokrajinami ruskega Daljnega vzhoda, vse do Vladivostoka, ki leži ob Tihem oceanu.

Pot prečka osem časovnih pasov in traja od šest do sedem dni (približno 140 do 160 ur), odvisno od ustavljanja vlaka.

Železnica gre skozi Nižni Novgorod ob Volgi, Perm ob Kami, Jekaterinburg v Uralu, Omsk ob Irtišu, Krasnojarsk ob Jeniseju, Irkutsk pri južnem skrajnem delu Bajkalskega jezera, Čito in Khabarovsk.

Vlak vozi praktično vsak dan, enosmerna vozovnica za tretji razred stane približno 200 evrov (če niste velik avanturist, vam jo odsvetujemo) za prvi razred s hrano pa boste odšteli približno 1.100 evrov.

Zadnje čase je zelo priljubljena tudi pot po veličastni edinstveni transsibirski železnici med Moskvo in Pekingom.

www.trains.waytorussia.net

Vlak Ghan (Adelajda) skozi Alice Springs

Darwin, Avstralija

Potovanje z vlakom z juga na sever Avstralije (ali obratno) je dolgo 2979 kilometrov in traja približno 50 ur. Vlak nas popelje mimo vinorodnega okoliša ter skozi puščavo in med gorami skozi Alice Springs do tropskega Darwina s svojo čudovito floro in favno.

Pot z enega konca kontinenta na drugi v eno smer stane približno 500 evrov v udobnem spalnem sedežu. Seveda si lahko najamete tudi razkošno kabino za nekaj tisoč evrov. Ghan se imenuje po afganistanskih kamelah, ki so pomagale graditi železnico po vroči avstralski puščavi.

www.greatsouthernrail.com.au

Kitajsko-tibetanska železnica, Peking (Kitajska)–Lhasa

Tibet

4.000 km dolga železnica, s katero potujete približno dva dni (48 ur), vas iz Pekinga prek Tanggule, najvišje ležeče železniške postaje na svetu (5.068 m), pripelje v osrčje veličastnega Tibeta in Himalaje.

Ljudem s težavami na dihalih izlet odsvetujemo, na vlaku pa so tudi vrečke s kisikom za prvo pomoč. Vožnja v najnižjem razredu na vlaku v eno smer stane 40 evrov, spalni kupe pa vas bo stal približno 130 evrov po osebi.

www.chinatibettrain.com

Glacier exspres St. Moritz–Zermatt

Švica

Alpsko železnico med dvema slovitima švicarskima smučarskima središčema so prvič odprli leta 1930. Pot, ki traja približno sedem ur in pol, vas popelje čez 291 mostov, skozi 91 tunelov ter prečka prelaz Oberalp (2033 m).

Enosmerno potovanje čez slikovite Alpe in mesteca (Davos, Chur, Andermat) vas bo v drugem razredu stalo 113 evrov, v prvem pa 193 evrov. Otroci od 6 in 16 let plačajo pol cene, mlajši imajo zastonj.

www.glacierexpress.ch

Modri vlak (Pretoria)–Cape Town

Južna Afrika

Modri vlak je luksuzni vlak, ki enkrat teden­sko povezuje Pretorio in Cape Town (1.600 km). Potovali boste po afriški mistični pokrajini mimo slapov, sončničnih polj, nasadov grozdja, gora ter skozi puščavo in se tudi ustavili pri rudniku diamantov. Za 27-urno potovanje v eno smer boste odšteli od 1000 evrov.

www.bluetrain.co.za

Oslo–Bergen

Norveška

Oslo in Bergen so z železnico povezali leta 1909 in velja za eno najbolj dih jemajočih železniških prog na svetu.

Vlak nas popelje mimo največje evropske planote Hardangervidda, skozi 182 tunelov (najdaljši je dolg 20 km) ter mimo nekaj smučarskih središč, vse do Bergna, prelepega mesta na zahodu Norveške, ki je obdan s fjordi. Pot traja sedem ur, za vozovnico v eno smer boste odšteli od 30 evrov.

www.nsb.no

Železnica Gran Canyon

Arizona ZDA

Iz mesteca Williams se od leta 1908 popeljeta proti 103 km oddaljenemu cilju, eni od najlepših naravnih znamenitostih na svetu, narodnemu parku Grand Canyon. Pot traja malo več kot dve uri. Tam se za nekaj ur ustavite in se po isti poti vrnete. Pot v obe smeri vas bo stala od 60 evrov (otroci od 35 evrov).

www.thetrain.com

Andska železnica, Puno (jezero Titicaca)–Cusco–Machu Picchu

Peru

Potovanje od idiličnega in mogočnega jezera Titikaka prek skozi in mimo prav tako mogočnih Andov (več kot 4000 m) do mesteca Cusco, ki je najbolj znan kot izhodišče do najlepše ohranjenega inkovskega mesta Machu Picchu.

Približno deseturna vožnja med Punom in Cuscom smer vas bo v eno stala približno 110 evrov in več. Povratna vozovnica do Machu Picchuja iz Cusca (v eno smer vozi približno 80 minut) stane približno 60 evrov.

www.perurail.com

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri