Dobro počutje Promocijsko sporočilo

Kaj storiti, če zagori praznična dekoracija (lahko vam pokvari praznike!)

17. 12. 2020
Deli
Kaj storiti, če zagori praznična dekoracija (lahko vam pokvari praznike!) (foto: Profimedia)
Profimedia

Trenutek neprevidnosti lahko uniči vašo božično jelko, posledično pa praznike vas in vaših najbližjih.

Predstavljajte si situacijo: blokovsko naselje zajame požar. K sreči se ognjeni zublji ne dvignejo do vašega stanovanja, a dim vas vseeno doseže. Stanovanje morate na vrat na nos zapustiti in vse vaše imetje ostane v njem. Kaj bi storili?

To je resnična situacija, ki se je zgodila Mojci. Naslednje jutro so gasilci sicer obvladali požar, a v stanovanje se Mojca vseeno še ni smela vrniti.

Zavarovalni zastopnik je tu za vas

Več kot 650 zavarovalnih zastopnikov v Generalijevi mreži skrbi za stranke. Njihovo vodilo je tako preprosto, da ga agentka Vesna lahko povzame tudi za 5-letnega otroka: »Jaz skrbim za stranke, da so varne in mirne. Če se kaj zgodi, vedo, da se lahko vedno obrnejo name«.

Mojca je doživela točno to – situacijo, v kateri ni potrebovala le tolažbe, temveč tudi zagotovilo, da ji ob strani stoji nekdo, ki ji bo lahko pomagal življenje čimprej povrniti v stare tirnice. Ob sedmih zjutraj je poklicala svojo zavarovalno zastopnico Vesno, ki jo je pomirila in jo pričakala v kavarni blizu njenega doma. Razložila ji je, kakšen bo postopek, da bosta nastalo škodo prijavili zavarovalnici, in kaj bosta potrebovali, da prijavo uredita – skupaj.

Promocijsko gradivo

Številka zastopnika vedno pri roki

»Ko ima stranka težavo, ko je v šoku in ne ve, kam bi se obrnila, bo poklicala mene,« preprosto pove Vesna, ki je že 13 let zavarovalna zastopnica. Stranke jo najdejo prek priporočil tistih, ki so prišli do zapletov, kot je Mojčin, in so na lastni koži občutili, kako neprecenljiva je pri tem podpora zastopnika, ki so jo dobili s sklenitvijo zavarovanja.

»Zgodi se tudi, da stranka odide zaradi cenejše ponudbe, a večina se vrne, ko pride do škode in ugotovijo, da so verjeli praznim obljubam,« pove Vesna nekoliko žalostno, saj ji ni vseeno za stranke. »V našem poslu ne moreš skleniti zavarovanja in potem pozabiti na stranko. So pa ljudje različni. Nekateri imajo raje mir, s temi smo v stiku bolj prek digitalnih kanalov, z drugimi pa se slišimo pogosteje. S temi se, ko je to mogoče, večkrat vidimo tudi v živo. Vsem se tekom leta poskusim oglasiti in preveriti, kako so. Tudi, če ne gre za obnovo zavarovanja« še doda Vesna.

Zagotovite si prvovrstno podporo - poiščite svojega zavarovalnega zastopnika še danes!

Ste zavarovanje sklenili v poslovalnici?

Tudi če Generali zavarovanje sklenete v poslovalnici, vam je na voljo telefonska pomoč: avto in dom asistenca na 080 88 48, asistenca zdravje na 080 81 10 in zdravstvena asistenca v tujini na +386 5 662 85 00, kadar kličete iz tujine.