5 navad ljudi, ki se ne obremenjujejo z mnenji drugih

1. 5. 2018
Deli
5 navad ljudi, ki se ne obremenjujejo z mnenji drugih (foto: profimedia)
profimedia

Ob skodelici kave se srečate s prijatelji. Eden izmed njih navrže pripombo o vaši novi frizuri, ki vam je zelo všeč. Začnete dvomiti v svojo odločitev ali se zahvalite za mnenje in mu ne pripišete velikega pomena?

Ko se opirate na mnenja, hitro začnete dvomiti o svojih odločitvah in se ravnati po napotkih drugih, čeprav vam ti včasih sploh ne ustrezajo.

Kaj pa počnejo ljudje, ki živijo po svojih pravilih?
  • Osredotočijo se na svoja dejanja. Če se ne obremenjujete z družbenimi omrežji, komentarji pod slikami in všečki, boste zaživeli veliko lažje. Raje se posvetite vsemu, kar počnete in skušajte postati boljši. Nenazadnje šteje le tisto, kar je za vas pomembno, zato se sami odločite, kaj boste postavili na prvo mesto. Ne glede na trende, se držite stvari, ki vas osrečujejo.

  • Stvari ne jemljejo preveč osebno. Pravi prijatelji vas dobro poznajo, zato verjetno znate ceniti njihove komentarje in opozorila, kadar greste v napačno smer. V splošnem pa vas ljudje s svojimi dejanji in besedami vedno ne želijo prizadeti ter spremeniti. Nedolžna pripomba o videzu sogovorniku verjetno ne pomeni veliko in jo je navrgel slučajno brez zavedanja, da se boste z njo obremenjevali še cel teden. Postavite mejo med sprejemanjem mnenj oseb, ki jih poznate in tistih, ki jih ne smete jemati osebno.

  • Ne analizirajo pogovorov v neskončnost. Svojega časa ne zapravljajo za opravljanje v nedogled in iskanje skritega pomena za besedami. Vedo, kaj si mislijo prijatelji in se ne obremenjujejo s tem, kaj je povedala vaška opravljivka. Zaupajo svojemu instinktu zato sami presodijo, ali jim je oseba všeč ali ne ter si ustvarijo lastno mnenje.

  • Ne posvečajo pozornosti. Več pozornosti kot boste posvetili neprijetnim stvarem, bolj negativno bodo vplivale na vas. Ko se znajdete sredi dramatičnega pogovora in veste, da sogovornik pretirava, zamenjajte temo za nekaj bolj sproščujočega. Ko dobite nesmiselno kritiko na svoj račun, se nasmehnite in nadaljujte pot v sončen dan. Skušajte se izogniti nelagodnim situacijam in pozornost namenite stvarem, ki so vam v veselje. To vseeno ne pomeni, da zanemarite svoja čustva in ne stopite iz območja udobja.

  • Izklopijo se. V napetih situacijah, ki se ne nanašajo na vas, skušajte ostati mirni in prisebni. Stopite korak nazaj, skušajte spremeniti temo ali rešiti problem premišljeno. Ko tega ne morete storiti oziroma se stvar nanaša na druge osebe, je najbolje, da se opravičite in odidete proč. Življenje je prekratko, da bi se obremenjevali z nepotrebno dramo.  

Preberite tudi: 

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"