Hujšanje med spanjem

Hujšanje med spanjem (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
8. 11. 2013

Ne gre za sanje – kilograme lahko v resnici izgubljate med spanjem. Vse je odvisno od pravilne izbire kosila in predvsem večerje.

Koncept topljenja odvečnih kilogramov v spanju je zasnoval nemški zdravnik dr. Detlef Pape, vse pa se vrti okoli hormona inzulina.

Potem ko pojemo ogljikove hidrate, na primer testenine, riž, krompir in kruh, telo izloči veliko inzulina, s tem pa je ohromljeno izgorevanje maščob. Če pa namesto ogljikovih hidratov zvečer zaužijemo beljakovine in maščobe, telo ne potrebuje inzulina in zato toliko uspešneje razgradi maščobe.

In ker se kilogrami topijo predvsem ponoči, si velja zapomniti: zvečer se izogibajte ogljikovim hidratom! Ti so (a brez živalskih beljakovin) dovoljeni zjutraj, za kosilo lahko jeste vse, zvečer pa zaužijte beljakovine s solato in zelenjavo.

Idealen načrt prehranjevanja po tem konceptu bi bil videti takole:

  • zajtrk ob 8.00,
  • kosilo ob 13.00 in
  • večerja okoli 18.00, najkasneje ob 19.00.

Če se boste trikrat dnevno najedli do sitega, tudi ne boste potrebovali vmesnih obrokov. Če se vendarle pojavi napad volčje lakote, pomaga beljakovinski prigrizek, na primer trdo kuhano jajce, pet lešnikov ali mandljev, majhen lonček puste skute ali pa nekaj surove zelenjave.

Kot pri vseh dietah pa velja: ne pozabite na tekočino! Dnevno popijte dva do tri litre nesladkane tekočine.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri