Kako se V RESNICI znebimo maščob na notranji strani stegen?

Kako se V RESNICI znebimo maščob na notranji strani stegen? (foto: Instagram) Instagram
13. 9. 2016

Trenerka za ženske Nuša Gnezda odgovarja, kako se znebiti maščobnih oblog na notranji strani stegen, ki motijo veliko žensk. 

Eno od pogosteje zastavljenih vprašanj je, kako izgubiti maščobo na notranjem delu stegen in kako narediti ta del bolj čvrst.

Odgovor trenerke:

Stegna so pri večini žensk predel, kjer telo shranjuje odvečno zalogo mačobe. Zato večina žensk v upanju, da bi shujšala v ta predel, dela vaje, ki so usmerjene na aduktorje kolka. Z izvajanjem teh vaj boste sicer porabile več kolarij, kot bi jih, če bi sedele. Kaj več koristi pa od tega ne boste imele.

Priljubljena vaja, ki v resnici ne pomaga

Pogosta vaja, ki se uporablja za ta predel, je vaja na napravi za primik nog. Torej vaja, ki se izvaja na fitnesu. In sicer na napravi, na kateri potiskate stegna skupaj proti uporu. S to vajo se mišica na tem predelu okrepi in tako je stegno videti še večje, saj bo mašoba ostala, mišica pod njo pa se bo povečala. Ker verjetno to ni cilj, svetujem, da se izognete temu načinu treniranja.

Kako torej trenirati za ta predel?

1. Treniranje z utežmi.

Če bo pravilno, vas ne bo spremenilo v možače.

Nasprotno, treniranje z utežmi bo učvrstilo telo, izboljšalo metabolizem in pomagalo pokuriti maščobo hitreje. Hitrejši kot je metabolizem, prej bo telo pokurilo maščobo. Ženske enostavno nimamo dovolj hormona testosterona, ki povečuje mišično maso do te mere, da postanemo ogromne kot moški.

2. Vaje, ki vključujejo delovanje notranjih stegenskih mišic

Za hitre rezultate vključite v trening vaje, kot so

  • počep,
  • izpadni koraki,
  • mrtvi dvigi ...

Ko delate te vaje, se vključujejo tudi notranje stegenske mišice, vendar kot stabilizatorji, ki pomagajo telesu, da opravi določen gib.

To je točno to, kar hočete, torej stimulacija mišic, ne da bi jih "matrali" na napravi za primik nog.

Te vaje bodo porabile tudi veliko kalorij, medtem ko jih boste delali, kar bo pospešilo metabolizem in mašoba se bo porabljala tudi v mirovanju. Super, kajne?

Napisala: Nuša Gnezda, strokovnjakinja za vadbo za ženske in vadbo po porodu

Nušo lahko poiščete na Facebook profilu ali ji pišete na nusa.gnezda@gmail.com.

Naredite še:

In preverite: Vaje za top zadnjico ali 5 varnih vaj po porodu.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri