Kot pionir na področju studio fitnesa, je bil Reebok prepoznaven kot vodilni brand 80-ih in 90-ih let. Reebokovo prizadevanje vzpodbuditi ljudi, da so aktivni skupaj, vse do danes ostaja del znamkinega DNK-ja.
Studijski fitnes - od preteklosti do danes
Studijski fitnes danes doživlja najmočnejši preporod po pričetku aerobike v 80-ih letih. Na čelu omenjene renesanse se bohoti Les Mills sistem, z naborom izredno uspešnih in inovativnih trening programov. Kot svetovni vodilni ponudnik skupinskih fitnes treningov, je Les Mills vpeljal v svetovno fitnes industrijo znanstveno razvite ter znanstveno podprte skupinske treninge kot so BODYPUMP™, BODYCOMBAT™ in pred kratkim tudi LES MILLS GRIT™ Series.
Podjetje Les Mills, ustanovljeno leta 1968 s strani na Novi Zelandiji rojenega Les Millsa, je tekom razvoja, z milijoni ljudi po svetu, ki trenirajo po Les Millsovih programih vsak teden, postalo ena izmed dominantnih sil globalne fitnes industrije.
Les Mills se baha tudi z najbolj izurjenimi in strastnimi inštruktorji, katerih število presega 100.000, ter naj naprednejšim sistemom usposabljanja inštruktorjev.
Skupno poslanstvo
Tako Les Mills kot Reebok, oba imata bogato in dolgo dediščino na področju skupinskih treningov.
Skupno poslanstvo Reeboka in Les Millsa je vzpodbuditi ljudi, da so fit za življenje. Pomagati ljudem živeti zdrav, aktiven življenjski slog in navdušiti množice nad gibanjem, sta primarni nalogi partnerstva. Oba partnerja si bosta prizadevala ponuditi čim več možnosti za vse, da uživajo v fitnesu skupaj.
Partnerstvo se uteleša na dveh nivojih
Prvi nivo nam ponuja novo športno kolekcijo oblačil in obutve za prosti čas in trening, ki se je pod blagovno znamko Reebok/LesMills uradno predstavila s 3. februarjem 2015 tudi v Sloveniji. Nova športna kolekcija Reebok/LesMills bo uporabniku zagotavljala cool izgled in maksimalno dobro počutje na treningu.
Inovativno oblikovanje, tehnologija in edinstveni tekstil, zagotavljajo maksimalno podporo, zračnost in mobilnost, s čimer je uporabniku zagotovljeno, da lahko od svojih treningov dobi kar največ.
Kolekcija, bo poleg splošnega brandinga krasil še programski branding (vsak Les Mills program treninga, ima svojo lastno linijo izdelkov), kar bo uporabnika nagovarjalo in vzpodbujalo k uporabi primerne opreme za trening in mu hkrati zagotavljalo fantastičen, brezhiben izgled med specifičnim treningom.
Drugi nivo sodelovanja se bo manifestiral v obliki organizacije globalnih športnih dogodkov, namenjenih javnosti, z namenom vzpodbuditi ljudi k aktivnemu življenju skozi vedno bolj priljubljeno obliko treningov v skupinskem in timskem formatu.
Eden takšnih dogodkov, pod nazivom ONElive, prihaja tudi v Slovenijo v mesecu marcu 2015. To bo dogodek, ko bo cela Slovenija trenirala skupaj.
O Reeboku:
Reebok International Ltd., sedež v Cantonu, MA, ZDA, je vodilni globalni oblikovalec, trgovec in distributer obutve, oblačil in opreme za šport, fitnes in prosti čas. Reebok skozi zgodovino novo dbobnega športa nastopa kot pionir razvoja v industriji športnih dobrin.
Za več informacij obiščite: www.reebok.com
O Les Millsu:
Les Mills International Limited je kreator 13 globalno razširjenih skupinskih in timskih trening programov, vključujoč BODYPUMP™ (trening z utežmi), BODYCOMBAT™ (trening z elementi borilnih veščin), RPM™ (indoor kolesarjenje), in pred kratkim predstavljen LES MILLS GRIT™ Serije (30-minutni visoko intenzivni intervalni trening). Millijoni vadečih tedensko trenirajo po programih Les Mills-a, ki so prisotni v preko 80 državah in več kot 15.500 licenciranih fitnesih širom sveta.
Za več informacij obiščite: www.lesmills.com in www.lesmills.si