Okusi, ki prepričajo vsakega gurmana

5. 4. 2013 Promocijsko sporočilo

Vse se začne z dobro idejo.

Argeta, ki slovi po svoji vrhunski kakovosti in odličnem okusu, je narejena iz skrbno izbranega mesa in dišečih začimb. Svoje odlike bo predstavila tudi najstrožjim sodnicam kakovosti v okviru projekta Mame potrjujejo.

Široka paleta raznovrstnih okusov v različnih pakiranjih in linijah navdušuje mnoge Argetine kupce, saj vsakdo lahko najde nekaj zase.

Kako nastajajo novi Argetini okusi?

»Od idejne zasnove, pa do tistega čisto pravega gurmanskega Argetinega okusa, ki razveseli naše brbončice, lahko preteče tudi več let,« pove Katja Glavič, vodja raziskav in razvoja v programu Delikatesni namazi v Atlantic Grupi.

Začne se z idejo, ki jih v Argetini ekipi ne manjka, potem pa ključno vlogo prevzamejo Argetini prehrambni strokovnjaki.

Razvoj novega namaza zahteva nekaj mesečno delo v laboratoriju, kjer s kombiniranjem različnih sestavin in različnih količin, postopoma nastajajo novi okusi. Ti pa morajo nato prestati še test potrošnikov na trgu, kjer so predvideni za prodajo. Okus, ki potrošnikov ne prepriča se vrne nazaj in strokovnjaki pripravijo izbolšavo.

Pri Argeti se tako ves čas trudijo, da bodo potrošniki zadovoljni. Njihovo glavno vodilo je zadovoljstvo kupcev.

Včasih pa pobuda oziroma ideja za nove izdelke pride tudi od naših zvestih kupcev.

»Ideja za t.i. postno pašteto je prišla iz Srbije, kjer zaradi verskih razlogov v času posta ne smejo zaužiti ničesar, kar je živalskega porekla. Izziva smo se takoj lotili in razvili nov okus – tunino pašteta brez mlečnih beljakovin, ki jo prodajamo le na srbskem trgu,« odziv na pobude potrošnikov predstavi Katja Glavič.

Ne zamudite izjemne priložnosti - spremljate projekt na www.mame-potrjujejo.si.