6 napak, ki bodo z gotovostjo uničile vašo vadbo

6 napak, ki bodo z gotovostjo uničile vašo vadbo (foto: profimedia) profimedia
25. 9. 2020

Če počnete kaj od naslednjega, vaša vadba ne bo tako uspešna, kot bi lahko bila, morda si celo pridelate kakšno poškodbo.

Telovadite v supergah “za v trgovino”

Ne, takšni čevlji pač niso primerni tudi za trening, čeprav izgledajo športno ali ste jih kupili v športni trgovini. Obutev morate izbrati glede na teren (zunaj ali notri) in vrsto športa. Pri tem vam bodo pomagali prodajalci v za to namenjenih trgovinah. V športne čevlje se splača vložiti nekaj denarja, saj boste drugače hitro začutili bolečine v kolenih ali kje drugje in si morda nakopali poškodbo. 

Kar takoj začnete z osrednjim delom treninga

Kaj pa ogrevanje in ohlajanje? Brez tega pač ne bo šlo. Lahko se prebijete skozi nekaj treningov brez začetka in konca, vendar se pripravite na mišične krče, razbolelo telo in kakšen dan za počitek več. Na dolgi rok pa verjetno ni potrebno poudarjati, da si delate veliko škodo. 

Zaposleni ste s telefonom

Naredite nekaj ponovitev in preverite, ali vam je kdo pisal. Tečete, vendar se na vsakih nekaj metrov ustavite, da naredite fotografije in vsem sporočite, da tečete. 

Zapomnite si za zmeraj: telefon ni del športne opreme, zato ga pustite v omarici ali uporabite zgolj kot predvajalnik glasbe, če že morate. Nikoli ne boste napredovali, če se boste morali nenehno ustavljati. 

Pritiskate nase, ko potrebujete počitek

Naše telo je zmožno izjemnih fizičnih dosežkov. Ampak ne vedno. Vsak dan ne boste presegli osebnega rekorda, tekli hitreje, dvignili težje uteži … Včasih boste potrebovali več počitka, preden boste napredovali in tudi to je povsem vredu. Ustavite se, ko vam telo tako pravi, saj boste spočiti veliko boljše nadaljevali. 

Jeste karkoli vam paše

Redna vadba je le polovica poti do uspeha. Za dobre rezultate boste morali prilagoditi prehrano in najprej iz nje črtati zelo mastne obroke, hitro hrano, sladkarije … Ter na jedilnik dodati jedi, ki vas bodo zares napolnile z energijo. 

Primerjate se z drugimi

Ko začnete svoj napredek in (ne)uspeh primerjati z dosežki drugih, vam bo to verjetno vzelo motivacijo za nadaljnjo vadbo. Vedno se bo namreč našel nekdo, ki bo boljši od vas. 

Dobro pa je, če se občasno odpravite na kakšen športni dogodek in preverite, kako vam gre v primerjavi z ostalimi. Zdrava mera tekmovalnosti je priporočljiva. 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri