7 odličnih športnih TV oglasov, ki niso bili posneti v ZDA

Kaj pa Kobe počne z balonom? (foto: Turkish Airlines) Turkish Airlines
1. 12. 2014

Morda so znamke ameriške, a izjemna ustvarjalnost za oglaševanje teh znamk se izraža tudi drugje po svetu.

McDonalds "Cancha" oglas

Leta 2013 je McDonalds v Južni Ameriki posnel prijeten oglas, ki ga je kreativno osnovala latinskoameriška oglaševalska agencija Alma. V Almi so pristopili k McDonaldsu z idejo, naslovljeno "Cancha" in pri znani verigi s hitro hrano so bili nad konceptom timske igre in prijateljstva v povezavi z njihovo tržno znamko navdušeni. Tole je rezultat:

NBA 2K15 po špansko

Mednarodni oglas za video igro NBA 2K15 nas pozdravi kar s profesionalnim španskim košarkašem Rickyem Rubiom, ki oglaševano igro igra na domačem kavču, na svojem Playstationu 4

Kobe Bryant v Aziji

Leta 2011 so se na Kitajskem odločili pijačo Sprite prodajati z nenavadnim zvezdniškim tandmom: v oglas so povabili igralca moštva LA Lakers Kobeja Bryanta in tajvanskega pop zvezdnika Jaya Chouja. Bila je to nadvse ... osvežilna oglaševalska kampanja.

Neymar in slušalke Beats by Dre

Mednarodni oglas za slušalke Beats by Dre se je ponekod vrtel pred začetkom nogometnega prvenstva 2014 FIFA World Cup. Poleg drugih športnih zvezdnikov, od Cesca Fabregasa, Luisa Suareza in Javiera "Chicharita" Hernandeza, je močno izpostavljen predvsem brazilski fenomen Neymar. Ideja oglasa? Igra pred veliko igro, ki vključuje tudi seks. Vroče!

Atari z retro zvezdniki iz retro časov

Oglas, ki bo zabaven predvsem tistim, ki ste svoj čas igrali antične Atari igre. Vključuje zgodovinska imena športa: Abdula-Jabbarja, Maria Andrettija in Peleja. Vsi igrajo Atari igre na takrat novem Atariju 2600. Mimogrede, Atari 2600 je bil lansiran leta 1977. 

Budweiser in kralji žogobrca

'Futbol Kings' je odličen nogometni oglas, kjer skupina talentiranih fantičev pokaže nekaj neverjetnih trikov z žogo. Eden teh vključuje celo pločevinko Budweiser piva. In vsi so srečni.

Kobe Bryant in Turkish Airlines

Tale vam je zagotovo znan. Ponovno Kobe Bryant, ker zdaj že mnoge svetovne znamke vedo, da je profesionalni košarkaš magnet za množice. Tokrat se mu v letalu linije Turkish Airlines, ob seksi stevardesah, pridruži še nogometni zvezdnik Lionel Messi.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri