Ob misli, da si lahko sam doma na vrtu naredim mini motokros stezo ali endurokros poligon, me naravnost navdušuje. Hrupa ni, zato ni pritoževanja sosedov ali okoljevarstvenikov. Bingo!
Ob prvem stiku s testnim Freeride E-XC, torej v enduro izvedbi, je bilo prav hecno, sliši se samo pogon (zobniški prenos in verižni prenos), pa še to s sramežljivim zzzz, zzzz, zzzz, medtem ko pospešuješ. Med vožnjo se lahko normalno pogovarjaš s kolegom na drugem KTM Freeride-E ali vljudno pozdravljaš planince in kolesarje.
Kar mi je še posebno všeč, je tudi dejstvo, da se lahko z enduro izvedbo (ta je homologirana kot 125-kubični motocikel z 11 kilovati) najstnik, ki je ravno opravil vozniški izpit A kategorije, odpelje v srednjo šolo oziroma gimnazijo, popoldne pa se po napornem učenju skupaj s 'fotrom' odpeljeta še nekaj krogov na stezi, ki sta si jo zgradila na vrtu ali kje na priljubljeni gorsko-kolesarski lokaciji.
Trenutno največji razvojni potencial sta prav srce, ki je neprodušno zaprt, ozek in majhen elektromotor brez ščetk, ki zmore največjo moč 16 kilovatov in 42 njutnmetrov navora od 0 vrtljajev naprej, in seveda Samsungova baterija s 350 celicami in zmogljivostjo 2,6 kilovatne ure.
Za ljubitelje asfalta pa bo razveseljiva še ta novica - kmalu prihaja tudi supermoto različica z gumami za boljši oprijem in večjim kolutom za boljše zaviranje.
To je torej motocikel, ki ga lahko uporabljate vsak dan, za urbano vožnjo in za rekreacijo v prostem času, pravi KTM pa je pripravljen tudi na dirko.
Video testne vožnje si lahko pogledate na povezavi Vozili smo električni KTM Freeride-E, več o novem KTM (tudi o tem, koliko zdrži baterija med enduro vožnjo in vožnjo po kros stezi) pa lahko seveda preberete v novi številki Avto magazina, ki izide 30. 10. 2014.
Foto: KTM
Novo na Metroplay: "Vse več mladih zboli za rakom" | Klara Čampa