KTM Freeride E - električni motocikel za 'adrenalince'

KTM Freeride E - električni motocikel za 'adrenalince' (foto: KTM) KTM
28. 10. 2014

Ob misli, da si lahko sam doma na vrtu naredim mini motokros stezo ali endurokros poligon, me naravnost navdušuje. Hrupa ni, zato ni pritoževanja sosedov ali okoljevarstvenikov. Bingo!

Ob prvem stiku s testnim Freeride E-XC, torej v enduro izvedbi, je bilo prav hecno, sliši se samo pogon (zobniški prenos in verižni prenos), pa še to s sramežljivim zzzz, zzzz, zzzz, medtem ko pospešuješ. Med vožnjo se lahko normalno pogovarjaš s kolegom na drugem KTM Freeride-E ali vljudno pozdravljaš planince in kolesarje.

KTM Freeride-E

Kar mi je še posebno všeč, je tudi dejstvo, da se lahko z enduro izvedbo (ta je homologirana kot 125-kubični motocikel z 11 kilovati) najstnik, ki je ravno opravil vozniški izpit A kategorije, odpelje v srednjo šolo oziroma gimnazijo, popoldne pa se po napornem učenju skupaj s 'fotrom' odpeljeta še nekaj krogov na stezi, ki sta si jo zgradila na vrtu ali kje na priljubljeni gorsko-kolesarski lokaciji.

Trenutno največji razvojni potencial sta prav srce, ki je neprodušno zaprt, ozek in majhen elektromotor brez ščetk, ki zmore največjo moč 16 kilovatov in 42 njutnmetrov navora od 0 vrtljajev naprej, in seveda Samsungova baterija s 350 celicami in zmogljivostjo 2,6 kilovatne ure.

Za ljubitelje asfalta pa bo razveseljiva še ta novica - kmalu prihaja tudi supermoto različica z gumami za boljši oprijem in večjim kolutom za boljše zaviranje.

KTM Freeride-E

To je torej motocikel, ki ga lahko uporabljate vsak dan, za urbano vožnjo in za rekreacijo v prostem času, pravi KTM pa je pripravljen tudi na dirko.

Video testne vožnje si lahko pogledate na povezavi Vozili smo električni KTM Freeride-E, več o novem KTM (tudi o tem, koliko zdrži baterija med enduro vožnjo in vožnjo po kros stezi) pa lahko seveda preberete v novi številki Avto magazina, ki izide 30. 10. 2014.

Foto: KTM

Značke: KTM Freeride E