Čas za narcise na Golici

26. 5. 2020
Deli
Čas za narcise na Golici (foto: Nejc Juvan)
Nejc Juvan

Pohitite proti Golici, če želite občudovati bele narcise.

Golica je 1.836 metrov visok vrh v Zahodnih Karavankah nad Jesenicami. Najbolj obiskana je maja in junija, ko sprva na travnikih pod njo, nato pa tudi na samem vrhu rastejo narcise.

Kako do Golice?

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice izberite prvi izvoz za Jesenice, sredi Jesenic pa v križišču pri zdravstvenem domu zavijete desno v hrib, kamor vas usmeri tudi tabla za Planino pod Golico. Po 4 kilometrih boste prispeli v vas, kjer lahko parkirate ali pa nadaljujte po cesti naprej čez vas in parkirate na parkirišču v ovinku pred Savskimi jamami.

Spodaj vas Planina pod Golico

Nato peš sledite planinskim oznakam in samo sledite markacijam.

Pot nato vodi skozi gozd in po dobri uri hoje se dvigne nad gozd na gola pobočja, kjer se nam odpre širok razgled (vse do Ljubljanske kotilne na levi, Snežnika, na dlani so Julijci, Triglav, desno Martuljkova skupina s Špikom...), pred sabo pa že opazimo kočo na Golici.

Če smo utrujeni, zaključimo vzpon pri koči, tisti, ki ste željni še lepšega razgleda, pa nadaljujte do vrha grebena Golice pred seboj.

Od koče je lep razgled, še obširnejši pa je z bližnjega vrha Golice, kjer trenutno še cvetijo narcise.

Čas hoje:
  • Planina pod Golico - koča na Golici 1h 30min
  • Koča na Golici - greben Golice 30-40 min

Fotografija psičke med narcisami: Nejc Juvan

Poglejte si še druge ideje za izlet:

Novo na Metroplay: "Življenje nam prek izzivov želi nekaj povedati" | Dejan in Tamara - Pot do spremembe