Ideja za izlet: Po Robanovem kotu na Robanovo planino

11. 5. 2021
Deli
Ideja za izlet: Po Robanovem kotu na Robanovo planino (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Spoznajte eno najlepših poti okoli Grintovcev – po Robanovem kotu na Robanovo planino. Lep izlet, ki je primeren tudi za družine z otroki, saj je ravno prav dolg, pot pa položna.

Robanov kot je ledeniška dolina in naselje v Zgornji Savinjski dolini, med Lučami in Solčavo. Dolina sega do vznožja Ojstrice, obkrožajo pa jo vrhovi Krofička, Križevnik in Molička peč.

Leta 1950 je bil Robanov kot zavarovan kot naravna znamenitost – zato v dolini ne boste našli počitniških hišic, le stare gorske kmetije – od leta 1987 pa je dolina zavarovana tudi kot krajinski park – ta sega od Savinje navzgor ob potoku Bela do zatrepa pod ostenji Ojstrice, ob straneh pa ga omejujejo strma pobočja in stene.

Do Robanove vasi

Zapeljite se v Luče in nadaljujte proti Logarski dolini. V vasi Robanov kot vas bodo oznake za dolino usmerile levo. Cesti sledite do prvega parkirišča.

S parkirišča se odpravite naprej po cesti in na razpotju nadaljujte po desni zgornji cesti ter sledite tablam za Robanovo planino. Kmalu boste za sabo pustili zadnjo kmetijo in prispeli do križišča. Odpravite se naravnost in se sprehodite skozi gozd do čudovitega Robanovega travnika. Na travni jasi, kjer se poleti pasejo konji, na sredini pa boste ugledali Robanov hlev, se vam bo odprl prelep razgled na okoliška ostenja.

Na drugi strani travnika vas cesta ponovno popelje v gozd in se nekoliko vzpne. Prečkajte še pašno ograjo in kmalu pridete iz gozda na razgledno Robanovo planino.

Preden jo mahnete dalje ...

V nahrbtnik poleg dovolj vode in primerne pohodne opreme pospravite obvezen prigrizek na poti!

Gaia naturelle beljakovinska ploščica s kolagenom je energična, nasitna in primerna ob vsakem trenutku. Zaradi vsebnosti kolagena in magnezija se bo še posebej prilegla v času povečane telesne aktivnosti.

Izbirate lahko med dvema okusoma: brownie in kokos.

Gaia naturelle

Proteinska ploščica s kolagenom vsebuje tudi vrsto vitaminov, za dobro počutje in psiho-fizično stanje telesa in duha.

Izlet lahko podaljšate naprej:

• proti Korošici do prvih klinov,
  • do Matkovega kota (2 h),
  • do kapelice na Molički planini (2 h 30 min),
  • do Kocbekovega doma na Korošici (3 h),
  • na Lučki Dedec (4 h) ali na
  • Ojstrico (4 h 15 min).

Odpravite se lahko tudi do partizanske bolnišnice (45 minut), pot se začne malo prej, preden stopite iz gozda na travnik.

Vir: hribi.net, Wikipedia

Še nekaj odličnih idej za izlete:

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ