Ideja za izlet: Šunikov vodni gaj

9. 4. 2019
Deli
Ideja za izlet: Šunikov vodni gaj (foto: Jože Flajs)
Jože Flajs

Če se boste kaj potikali po Posočju, obiščite Šunikov vodni gaj v dolini Lepene.

Šunikov vodni gaj se nahaja sredi neokrnjene narave Triglavskega narodnega parka v Lepeni. Podajte se na krajšo krožno pot ob vodi, kjer vas bodo očarali slapovi in smaragdni tolmuni Lepenjice. Gaj ustvarjajo vode Lepenjice. Šunik ali Šumnik je njen sosed in se ji pridruži tam, kjer se vodni gaj konča.

Šunikov vodni gaj je odličen kraj za sprostitev, kjer vam bodo družbo delale z mahom obrasle skale, sprehodil se boste čez dva lesena mostička, našli ostanke starega mlina, napolnili steklenice z osvežujočo studenčnico ter sebe z energijo narave.

Krožno pot pričnite tako, da greste čez prvi most na drugo stran potoka in pot nadaljujete navzgor skozi gozd po levem bregu potoka. Ne pozabite pogledati navzdol proti veličastnemu slapu, vendar pazljivo, saj so tla lahko spolzka! Na vrhu prečkate most in se spustite po drugi strani nazaj, proti koncu pa naredite lepo fotografijo na ploščadi z razgledom na slap.

Kako do Šunikovega vodnega gaja?

Peljte se po regionalni cesti Bovec – Trenta, če prihajate čez Vršič, pa po cesti proti Bovcu. V vasi Soča zavijte za Lepeno in Velika Korita Soče, peljete se mimo korit, kampa Klin in nadaljujte po lokalni cesti proti Domu Klementa Juga (izhodišče za Krnska jezera). Po nekaj kilometrih boste na desni strani ceste zagledali tablo Šunikov vodni gaj in parkirišče. Če želite daljši pohod potem se ustavite ob prvi tabli, sicer nadaljujte naprej do naslednje table ob cesti.

Šunikov vodni gaj lahko obiščete, ko se vračate iz Krnskih jezer.

Ali pa dodate k izletu še obisk slapu Virje ali pa slapu Kozjak.

Fotografije: Jože Flajs

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"