Ideja za izlet: Viševnik

12. 8. 2018
Deli
Ideja za izlet: Viševnik (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Razgled, ki vas pričaka na 2.050 metrih višine … Res je čudovit – odpre se na večino najvišjih vrhov Julijskih Alp – zato se splača potruditi do vrha.

Viševnik predstavlja del gorskega grebena, ki razmejuje dolino Krme in Pokljuško planoto. Vzpon je dokaj enostaven, najbolj priljubljeno izhodišče pa je s Pokljuke.

Vrh je sicer dostopen iz različnih smeri – po označenih in neoznačenih poteh, nekatere med njimi ponujajo lažji vzpon, druge so tudi malce bolj zahtevne.

Na Viševnik se tako lahko povzpnete, na primer,

• z Rudnega polja,
  • prek planine Zajavornik, ki je v osrčju Pokljuških gozdov,
  • z Uskovnice mimo izvira Zlate vode,
  • preko Srenjskega prevala …

Na Viševnik z Rudnega polja

Najprej bo treba proti Bledu in z Bleda proti Pokljuki. Peljete se skozi Gorje do Rudnega polja na Pokljuki in od tu do smučišča, kjer pustite avto.

Ob vlečnici (na levem robu smučišča) boste našli oznako za Viševnik. Pot se vseskozi vzpenja ob smučišču – do prve vlečnice, kjer nadaljujete levo, nad drugo vas čaka nekoliko strmejši vzpon do označenega razpotja – naravnost direktna pot na Viševnik, desno Lipanca in Viševnik čez Kačji rob.

Naravnost pelje strmejša pot, ki po nekaj minutah pripelje na manjše sedlo, od koder se lepo vidijo Spodnje Bohinjske gore. Od tu nadaljujete po planinski poti na greben in nato na vrh Viševnika.

Desno pelje skozi gozd, rušje do planote pod Malim Draškim vrhom in kmalu do Srenjskega prevala med Viševnikom in Malim Draškim vrhom.

Na prevalu nadaljujete na greben proti jugu po ožji poti (tu velja nekaj več previdnosti zaradi terena), ki kmalu pripelje na vrh.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"