Na izlet: Lovrenška jezera

11. 10. 2016 | Vir: Jana
Deli
Na izlet: Lovrenška jezera (foto: Shutterstock.com)
Shutterstock.com

Pravzaprav gre za barje sredi Pohorja, na katerem je več manjših jezerc. Teh naj bi bilo v času obilnejšega deževja kar 22.

Najvišje leži na višini 1.529 m. Ob njem je postavljen leseni razgledni stolp, s katerega boste deležni čudovitega pogleda na barje, v osrčje barja pa se lahko mirno sprehodite po lesenih brveh. Raziskovanja zunaj začrtanih poti vam seveda ne priporočamo.

Kako do jezerc?

Od hotela na Rogli je urejena in označena pešpot, ki je speljana po gozdu in travnikih. Začne se pri glavni sedežnici in vodi proti severu prek travnika. Kmalu boste prišli do prve oznake za Lovrenška jezera. Če boste sledili oznakam – vsi razcepi so lepo označeni –, boste v dobri uri prispeli do lesenih brvi.

Vrnete se lahko po isti poti ali pa se odpravite po krožni poti do Koče na Pesku in od tam nazaj do Rogle: od Lovrenških jezer nadaljujte v smeri Lovrenca in nato desno do Jezerca. Pozorni bodite na oznake! Po približno kilometru in pol boste prispeli do križišča z glavno cesto in tu zavijte desno proti Pesku, od koder se po gozdni poti vrnite do Rogle.

Krožna pot

Dolžina poti: 16 km

Potek poti: hotel Planja, Ostruščica, Lovrenška jezera, Jezerca, Mašinžaga, Pesek, hotel Planja.

Pomembne točke ob poti: tekaški center Rogla, Planje s spominskim obeležjem II. svetovne vojne, Lovrenška jezera s pestrim rastlinskim in živalskim bogastvom.

Viri: www.rogla.eu, www.slovenia.info
Foto: shutterstock, članek je bil objavljen v reviji Jana.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"