#DarujemKilometre: Slovenci prekolesarili 5.415 kilometrov v 5 dneh

24. 6. 2019
Deli
#DarujemKilometre: Slovenci prekolesarili 5.415 kilometrov v 5 dneh (foto: Grega Stopar (tour of slovenia))
Grega Stopar (tour of slovenia)

Na letošnji Dirki po Sloveniji smo prvič gostili znano kolesarsko ekipo iz ZDA Team Novo Nordisk, ki na dirkah po vsem svetu sodeluje s poslanstvom ozaveščanja o sladkorni bolezni. Njihova posebnost je namreč, da imajo vsi člani ekipe sladkorno bolezen tipa 1.

Ob njihovem obisku je Zveza društev diabetikov Slovenije pripravila vrsto ozaveščevalnih aktivnost o sladkorni bolezni, med njimi kampanjo #DarujemKilometre. Z njo so spodbujali, da Slovenci ob dirki kolesarimo za dober namen, ozaveščali širšo javnost o sladkorni bolezni in razumevanju sporočila ekipe Team Novo Nordisk: »Imam sladkorno, a sladkorna nima mene.« Skupni cilj kampanje je bil odkolesariti 808,5 kilometrov, kolikor sicer znaša celotna razdalja slovenske dirke, zastavljen cilj pa smo Slovenci s prekolesarjenimi 5.415 kilometri odkolesarili skoraj sedemkrat.

Bon za mlade slovenske ambasadorje ozaveščanja o sladkorni bolezni

Ob zaključku 26. dirke po Sloveniji je Zveza društev diabetikov Slovenija poklonila bon v vrednosti 808,50 evrov Sladkorčkom: društvu za pomoč otrokom s presnovnimi motnjami, ki so tudi sami na Debelem rtiču samoiniciativno skupno odkolesarili 717,21 kilometrov. V imenu Teama Novo Nordisk in Zveze društev diabetikov Slovenije jim je mladi slovenski kajakaš Vid Debeljak, prav tako oseba s sladkorno boleznijo, ki se trenutno pripravlja za naslednje poletne olimpijske igre, podelil priznanje in jih imenoval za ambasadorje za nadaljnje navdihovanje, izobraževanje in ozaveščanje o sladkorni bolezni v Sloveniji.

Petdnevna vseslovenska akcija #DarujemKilometre se nadaljuje

Na informativnih točkah na štartu dirke v Ljubljani na Kongresnem trgu in cilju dirke v Novem mestu na Glavnem trgu, sta bili postavljeni kolesi na katerih so lahko navijači in ostali spremljevalci dirke, odkolesarili nekaj kilometrov za skupni cilj kampanje. Vzporedno pa je potekala tudi spletna kampanja. V njej so lahko sodelovali vsi, ki so v času Dirke po Sloveniji kolesarili, se fotografirali, zabeležili prekolesarjene kilometre in jih objavili na družbenih omrežjih pod označbo #DarujemKilometre.

Novo na Metroplay: "Prehransko okolje, v katerem danes živimo, je zelo nenaklonjeno temu, da smo zdravi"