Košarkarski navdušenci v personaliziranih dresih

Košarkarski navdušenci v personaliziranih dresih (foto: Promocijsko gradivo) Promocijsko gradivo
3. 6. 2019 Promocijsko sporočilo

V soboto so na svoj račun prišli tudi najbolj zagreti košarkarski navijači, ki jim je adidas omogočil personaliziran potisk novega dresa aktualnih evropskih prvakov s parketa.

V sodelovanju z adidasom se je namreč v trgovini Grosbasket odvil dogodek v počastitev novih reprezentančnih dresov.

Bela, modra in zelena – barve, ki zaznamujejo dizajn dresov naše košarkarske izbrane vrste, so tako postale tudi najbolj zaželeni odtenki slovenskih košarkarskih navdušencev. Dizajn tradicionalno vključuje tudi narodni simbol - Triglav.

Dogodka so se med drugimi udeležili tudi znani obrazi slovenskih družbenih omrežij in klasičnih medijev, med katerimi so priljubljen raper Zlatan Čordić – Zlatko, predstavnika akrobatskega dvojca Flipping Art Tim Nuč in Luka Avguštin, profesionalni skateboarder Timotej Lampe Ignjić ter fitnes trenerka in športna vplivnica Tamara Simovič.

Foto: Raper Zlatko med pomerjanjem novega reprezentančnega dresa

Glavna atrakcija dogodka je bilo tekmovanje v hitrostnem metanju na koš s privlačno nagrado – personaliziranim uradnim dresom slovenske košarkarske reprezentance z natisnjenim imenom zmagovalca.

S sklonjeno glavo niso odšli niti ostali tekmovalci, saj so na ta dan lahko prav vsi izkoristili brezplačen tisk svojega imena na dres, ki so ga kupili tisti dan, ob tem pa so uživali tudi v sproščeni družbi ljubiteljev igre na parketu.

Foto: Dogodka sta se udeležila tudi Tim Nuč in Luka Avguštin, akrobatski dvojec Flipping Art