Ljubiteljev športa je dovolj, da jih tudi največje franšize rade obravnavajo kot ciljne skupine za njihove bogate oglase. Tule je nekaj najboljših.
NFL trener Tom Landry in American Express
Danes takšna reklama ne bi delovala. Deloma tudi zaradi veliko bolj občutljivih normativov glede uporabe terminov, ki opredeljujejo nek del prebivalstva ali rase. A to je bil oglas, s katerim si je American Express davnega 1986 v ZDA pridobil resno kredibilnost kot ena močnejših znamk na tržišču.
Da je American Express nadaljeval tradicijo s športniki, priča tudi dejstvo, da so uspeli resni obraz NBA igralca Tima Duncana izkoristiti za ta duhovit oglas:
NFL zvezdnik Ray Lewis in video igra Madden
Tehnično bi morali tole pripisati založniku video iger Electronic Arts, ampak ker je Ray Lewis s pomočjo odličnega komika Paula Rudda promoviral prav simulacijo ameriškega nogometa Madden, smo se nekoliko bolj opredelili. In nastal je ta zlata vreden oglas:
Da znajo pri Electronic Arts zelo dobro ujeti čar NFL evforije za promoviranje novih izdaj igre Madden, potrjujejo z odličnimi oglasi vsako leto pred izidom. Takole so nas napumpali leta 2010:
Michael Jordan, Larry Bird in McDonald's
Večna klasika med oglasi s športniki, ki jo je podjetje McDonald's kasneje želelo ponoviti z duetom Dwight Howard in LeBron James, a takšne magije, kot so jo dosegli s tem oglasom, niso uspeli ponoviti:
NFL igralec Cam Newton in Under Armour
Če kdaj potrebujete motivacijo za rekreacijo, si samo poglejte ta oglas.
"To je njegov klub. In to je njegov didžej."
Cam Newton trening spremeni v čudovito žurko, ki se ji ne moremo upreti. Under Armour se vedno bolj postavlja na zemljevid resnih športnih znamk tudi z izjemnimi oglasi. Nedavno tega ste lahko gledali njihov oglas z Gisele Bundchen.
Budweiser
Oglas brez športnikov. Le z veliko konji. Divji mustangi, ki igrajo ameriški nogomet. Nekaj, kar lahko nastane le v domišljiji znamke Budweiser:
NBA zvednika Kevin Durant in Dwayne Wade za Getorade
Da je snovanje oglasov postala prava mala filmska umetnost, pričajo promocijski izdelki, s katerimi se oglašuje znamka Getorade. Tale je pravi scenaristični biser:
A ko govorimo o znamki Gatorade, seveda ne moremo mimo brez omembe njihove reklamne klasike Jordan vs. Jordan:
In ker Jordana ni nikoli dovolj:
Nike ustvari mini različico NBA igralca Pennya Hardawaya
Kot se za znamko kalibra Nike spodobi, tudi oglaševanja ne prepuščajo naključjem.
Hej, še LeBrona so uspeli spremeniti v pravega komika:
Takole pa si Nike zamišlja tenis sredi mesta:
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?