Prejšnja sezona slovenskega prvoligaškega nogometa se je šele dobro končala, že je čas za nove nogometne izzive. Enaintrideseta prvoligaška sezona je pred vrati, pred vrati pa so tudi novosti in spremembe, s katerimi se prvoligaško tekmovanje spreminja, razvija in raste.
Poleg novih in bogatejših vsebin, bo prva slovenska nogometna liga v novo štiriletno obdobje vstopila z novim imenom in novim generalnim sponzorjem – prva slovenska liga s prvim julijem nosi ime Prva liga Telemach.
V najbolj popularnem slovenskem klubskem tekmovanju bo tudi v sezoni 2021/22 nastopalo deset klubov – naslov prvaka bo branila Mura, izzivali jo bodo Maribor, Olimpija, Domžale, Bravo, Tabor Sežana, Celje, Aluminij in Koper. Prvoligaški konkurenci v Prvi ligi Telemach se bodo po uspešni sezoni in osvojenem naslovu prvaka v 2. SNL pridružili nogometaši Radomelj.
"NZS in klubi se veselimo sodelovanja in številnih aktivnosti, ki bodo dodatno prispevale k napredku lige in slovenskega klubskega nogometa. Delimo skupne vrednote in imamo skupni pogled na razvoj lige, ki jo želimo z novimi prijemi pripeljati bližje tistim, zaradi katerih se nogomet nenazadnje igra – navijačem,« je ob podpisu pogodbe s Telemachom povedal predsednik NZS, Radenko Mijatović.
Novi generalni sponzor prve slovenske nogometne lige, telekomunikacijsko podjetje Telemach, je največji ponudnik fiksnega širokopasovnega interneta in video vsebin ter najhitreje rastoči ponudnik mobilnih storitev v Sloveniji.
Telekomunikacijske storitve so v središču Telemachovega delovanja, podjetje pa je znano tudi kot velik podpornik slovenskega športa in številnih športnih sponzorstvih.
V novi sezoni 2021/22 Prve lige Telemach bodo ljubitelji prvič v zgodovini slovenskega nogometa priča uporabi tehnologije, ki bo skrbela za še večjo regularnost in integriteto tekmovanja. Prihaja namreč VAR (Video Assistant Referee), ki je v nogometnem svetu že dodobra uveljavljen.