Dieta z juhami

5. 7. 2012

Ameriška shujševalna dieta z juhami je v sedemdesetih letih postala pravi modni hit, zdaj pa se ponovno vrača v velikem slogu.

Uživanje juh dan za dnem sčasoma postane enolično, prenovljena dieta pa v štiri dnevne obroke poleg juh vključuje tudi sadje in mlečne izdelke. S 15-dnevno dieto lahko izgubite tudi do šest kilogramov.

Zajtrk

Za prvi obrok zaužijte 250 g sadja, ki je bogato z vitamini in razstruplja telo (na primer grenivko, jagodičje, mango, papajo, breskve ali jabolka). Ob nedeljah si lahko privoščite tudi v trdo kuhano jajce.

Kosilo

Zdaj je čas za juho. Izberite eno izmed teh, ki jih predlagamo, in uživajte v lahkem obroku.

Večerja

Večerni obrok z veliko balastnimi snovmi in malo kalorijami vas bo nasitil. Pripravite si v sopari kuhan krompir (200 g) in ga pojejte s pusto zeliščno skuto ali 2 žličkama masla.

Pred spanjem

Če ste zelo lačni, si pred spanjem lahko privoščite kozarec navadnega jogurta z manj maščobami. Porcija beljakovin vas bo prijetno uspavala, ponoči pa bo pospešila izgorevanje maščob v telesu.

Namig:

Kavi in črnemu čaju se raje odpovejte ter pijte veliko vode in zeliščnih čajev. Upoštevajte, da telo dobi nekaj tekočine tudi z juho.

Zjutraj, najbolje na tešče, spijte kozarec mlačne vode, kar prebudi ledvica in črevesja. Žlica oljčnega olja s kančkom limoninega soka pa deluje čistilno in podpira delovanje jeter.

Zeljna juha

Ameriška klasika, ki zaradi težko prebavljivih balastnih snovi pokuri več kalorij, kot jih vsebuje.

Za 2 porciji: Pripravite ½ manjše glave belega zelja, 3 sveže paradižnike (ali iz pločevinke), 400 g korenja, 1 čebulo, 1 manjšo papriko ter 1 steblo in ¼ gomolja zelene. Vso zelenjavo na drobno narežite, stresite v lonec in zalijte z vodo. Juho kuhajte 20 minut. Začinite jo po okusu, na primer s čilijem, poprom in muškatnim oreščkom. Solite čim manj, najbolje nič.

Minestrone

Poln krožnik vitaminov

Za 2 porciji: Po navodilu z embalaže skuhajte 80 g peresnikov. Očistite 2 čebuli, 2 korenčka, 1 bučko, 2 stroka česna in 2 paradižnika ter vse na drobno narežite. Oplaknite pest bazilikinih listov in jih zrežite na trakove. Zelenjavo popražite na 2 žlicah olivnega olja. Dodajte 1 lovorov list, prilijte približno 1 l zelenjavne juhe in kuhajte približno 10 minut. Nato dodajte odcejene testenine, baziliko (ali 1 žličko bazilikinega pesta) in 100 g rdečega fižola iz pločevinke. Juho kuhajte še 5 minut in jo po okusu začinite.

Kokošja juha

Vsebuje več beljakovin, ki nasitijo za dlje časa

Za 2 porciji: 30 g riža skuhajte po navodilu z embalaže. 200 g jušne zelenjave očistite in zrežite na trakove. V loncu segrejte 2 žlički olivnega olja, dodajte zelenjavo in jo popražite. Zalijte s 700 ml zelenjavne juhe in zavrite. 200 g kokošjega mesa zrežite na tanke koščke. Juhi dodajte riž in meso ter vse skupaj pokrito kuhajte še 20 minut.

Iz revije Lisa

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri