Dieta z lubenico in melono

7. 7. 2010

Z lubenico in melono lahko hitro shujšate in očistite svoj organizem.

Prvi dan

Zajtrk: 210 kalorij: 1 mala melona in 1 polnozrnati prepečenec s skuto

Kosilo: 350 kalorij: Piščančja solata: na teflonski ponvi brez maščobe pražite piščančji zrezek, težak 100 g. Trakce nato razporedite po zeleni solati, ki ste jo pred tem na drobno natrgali ali narezali na trakce. Za posladek pojejte kos lubenice.

Večerja: 350 kalorij: Melona s sirom: Pol melone očistite in narežite na rezine. Dodajte drobno narezan sir rokefort ali drug sir s plemenito plesnijo. Potrosite z žličko pomarančnega soka. Začinite s poprom in drobno narezanim peteršiljem.

Drugi dan

Zajtrk: 210 kalorij: Melona ali kos lubenice ter integralni prepečenec z maslom

Kosilo: 350 kcal: Melona s šunko: Melono narežite na dolge in ne predebele rezine. Na izrezane rezine melone dajte 120 g kuhane šunke. Začinite s poprom.

Večerja: 350 kalorij: Škampi s sadno solato: Olupite in na kockice narežite en kivi, dodajte 300 g melone in listke tavžentrože. Prelijte z dvema žličkama olja in malo limone. Dodajte 6 škampov, ki ste jih premazali z malo olja in na kratko popražili na teflonski ponvi. Začinite z limoninim sokom in peteršiljem. Postrezite kot solato.

Namig: Začimbe za melono

 

  • Da bi izboljšali okus, lahko meloni dodate muškatni orešek, zeleni ali črni grobo mleti poper, cimet, sladke začimbe in pomarančni sok.

 

vir. Lisa

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri