Paradižnikova dieta

23. 5. 2012

Želite izgubiti le nekaj kilogramov, a kljub temu uživati v hrani? To vam bo zagotovo uspelo s slastnimi recepti paradižnikove diete!

Kot juha, omaka ali v solati, hladni ali topli – paradižniki vedno teknejo! So idealna lahka hrana z vgrajenim 'shujševalnim učinkom': ne vsebujejo maščobe, imajo zelo malo kalorij (100 gramov s 17 kcal se komajda pozna), C-vitamin pa še dodatno pomaga telesu pri razgradnji maščob.

V kombinaciji z drugimi sestavinami ta zelenjava za vitkost poskrbi za vsestranskost in veliko okusa na vaši mizi.

Takole gre: za kosilo in večerjo si vedno izberite enega izmed naših receptov. Za zajtrk pojejte mislije, sadje s pusto skuto ali pa kakšen jogurt po svoji izbiri – lahko pa se odločite tudi za naš dvojni sendvič. V vmesnem času lahko jeste veliko svežega sadja. Ne pozabite: dnevno popijte najmanj 1,5 litra vode ali neslajenih sadnih čajev.

Dieto lahko poljubno podaljšate in izgubite še več odvečnih kilogramčkov!

Riba iz pečice z zeliščnimi paradižniki

Za 1 osebo potrebujete: • 175 g nemastnega ribjega fileta • 1 ščepec soli in popra • 300 g češnjevih paradižnikov • 1 strok česna • 2 žlici žajblja • 30 g parmezana

Ribji filet oplaknite, ga osušite in denite v majhen pekač za narastke. Odvisno od svojega okusa ga začinite s soljo in poprom. Paradižnike oplaknite, jih očistite in zrežite na polovice. Posebej zmešajte sol, poper, 1 stisnjen strok česa in sesekljan žajbelj.

Paradižnike razporedite okoli ribe, zeliščno zmes po njej in ribo posujte še z nastrganim parmezanom. Približno 15 do 20 minut pecite v vroči pečici pri 200 stopinjah (ventilatorska 180 stopinj).

Na porcijo 300 kcal, B: 46 g, M: 9 g. OH: 6 g.

Pečen piščanec s paradižnikovo omako

Za 1 osebo potrebujete: • 2 čebuli • 2 lista žajblja • 1 pest rožmarina • 1 žličko oljčnega olja • 125 g piščančjega fileja • 250 g koščkov paradižnika • 30 g črnih oliv • peteršilj

Čebulo olupite in jo zrežite na kocke. Skupaj z žajbljem in rožmarinom jo podušite na oljčnem olju. Dodajte še piščančji file in ga z vseh strani popecite. Potem ga vzemite iz ponve in ga postavite na toplo. V ponev denite paradižnike, jih začinite in jih dušite približno 10 minut. Primešajte še črne olive brez koščic. Paradižnik nato porazdelite po mesu in jed okrasite s peteršiljem.

Na porcijo 300 kcal, B: 32 g, M: 15 g, OH: 8 g.

Paradižnikova juha s kozicami

Za 1 osebo potrebujete: • 1 čebulo • 1 žličko oljčnega olja • 1 vejico rožmarina • 2 lista žajblja • 1/ 2 žličke semen kopra • 350 g pretlačenih paradižnikov • 100 g zelenjavne juhe • 1 ščepec soli in popra • 1 kapljico medu • 1/ 2 limone • 200 g kozic (zamrznjenih) • baziliko

Čebulo zrežite na kocke in jo podušite na oljčnem olju. Zraven hitro podušite še vejico rožmarina, žajbljeva lista in semena kopra. Zalijte s pretlačenimi paradižniki (tetrapak ali pločevinka) in zelenjavno juho in pustite, da vse skupaj počasi vre približno 5 minut.

Začinite s soljo, poprom in malce medu. Limono oplaknite in jo zrežite na rezine. V ponvi segrejte oljčno olje. Kozice nataknite na lesena nabodalca in jih skupaj z rezinami limone med stalnim obračanjem malce popecite. Začinite s soljo in poprom ter postrezite k juhi.

Na porcijo 350 kcal, B: 43 g, M: 15 g, OH: 10 g.

Dvojni sendvič za zajtrk

Za 1 osebo potrebujete: • 60 g lahke mocarele • 1 paradižnik, baziliko • 2 črni olivi • 2 rezini polnozrnatega hrustljavega kruha • 2 lista solate • sol • črn poper

Mocarelo odcedite. Paradižnik in mocarelo zrežite na rezine, nekaj lističev bazilike pa na trakove. Olivi prepolovite. Kruh obložite s solato in nato v slojih še z mocarelo in s paradižnikom. Solite. Okrasite z olivami, baziliko in črnim poprom in vse skupaj prekrijte z drugo polovico kruha.

Na porcijo 300 kcal, B: 15,9 g, M: 18,7 g, OH: 16,4 g.

Testenine s paradižniki

Za 1 osebo potrebujete: • 55 g špagetov • 150 g češnjevih paradižnikov • 1 žlico polmastnega masla • pol stroka česna • 15 g orehovih jedrc • 1 ščepec soli • 1 ščepec popra • 1 ščepec sladkorja
• 1/ 2 žličke orehovega olja • 1 žličko balzamičnega kisa • 1/ 2 šopka bazilike • 1 žličko naribanega parmezana

Špagete skuhajte po navodilih z embalaže. Češnjeve paradižnike operite in v teflonski ponvi segrejte maslo. Paradižnike dušite v ponvi na srednji temperaturi približno 10 minut. Česen olupite in ga iztisnite zraven. Primešajte še sesekljana orehova jedrca.

Vse skupaj začinite s soljo, poprom, sladkorjem, orehovim oljem in balzamičnim kisom. Baziliko sesekljajte. Odcejene špagete skupaj z baziliko primešajte paradižnikom. Posujte z nastrganim parmezanom.

Na porcijo 359 kcal, B: 12 g, M: 15 g, OH: 46 g.

Telečji zrezek s paradižniki

Za 1 osebo potrebujete: • 1 šopek mlade čebule • 300 g paradižnika • 1 žličko oljčnega olja • 125 g telečjega zrezka • po 1/ 2 pesti rožmarina in svežega origana

Mlado čebulo očistite in jo zrežite na majhne koščke. Paradižnike poparite, jih olupite ter nato zrežite na kocke. V ponvi segrejte oljčno olje. Na njem popecite čebulo in jo začinite s soljo in poprom.

Dodajte še paradižnike in sesekljan rožmarin ter vse skupaj pri nizki temperaturi dušite še približno 5 minut. V ponvi z vsake strani po 2 minuti pecite telečji zrezek in ga postrezite z zelenjavo in origanom.

Na porcijo 300 kcal, B: 30 g, M: 8 g, OH: 24 g.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri