Dobri rastlinski viri beljakovin

30. 6. 2016

Beljakovine predstavljajo eno od treh glavnih makrohranil (poleg maščob in ogljikovih hidratov) in če radi posežete po rastlinskih virih, naslednja živila vsekakor uvrstite na svoj nakupovalni seznam. 

Slika 1/5

KVINOJA

Kvinoja ni le zdrava, temveč tudi prava kulinarična poslastica. Ni je težko pripraviti in je vsestransko uporabna. In ne vsebuje glutena. Postreže pa z dobro mero vlaknin, je dober vir železa, bakra in vitamina B6. Pa tudi odličen vir magnezija in kalija.

Kaj pa beljakovine? To starodavno inkovsko žito uvrščajo med popolna beljakovinska živila, kar pomeni, da vsebuje vse nujno potrebne aminokisline, tako kot meso, jajca ali mlečni izdelki. Zrna vsebujejo kar dvakrat več beljakovin od običajnih žit.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri