RECEPT: Slasten kavni smoothie - za dodatno dozo energije

RECEPT: Slasten kavni smoothie - za dodatno dozo energije (foto: Profimedia) Profimedia
30. 8. 2020

Smoothie ima vse, kar potrebujete za super začetek dneva ali ko potrebujete dodatno dozo energije: beljakovine, žita, sadje in nekaj za ljubitelje črnega eksploziva.

Pripravite ga tako:

Začnite s hladno kavo, dodajte zamrznjeno banano (za sladek okus in kremasto teksturo), ovsene kosmiče, mleko in maslo iz oreščkov po izbiri, da smoothie obogatite še z nekaj beljakovinami.

Sestavine (natančen seznam najdete na koncu članka) dobro zmešajte v mešalniku, da dobite kremast napitek. Po potrebi dodajte več mleka. 

Če se izogibate mleku, lahko poskusite pripraviti tudi z vodo, ali pa uporabite idejo za vegansko različico.

Različice:
  • Veganska: uporabite rastlinsko mleko.
  • Brez banane: zamenjajte jo s približno ¼ skodelice kokosovega mleka in dodajte še nekaj kock ledu.
  • Bogatejši z beljakovinami: dodajte svoje najljubše beljakovine v prahu.

Sestavine:

  • banana (predhodno jo narežite in zamrznite)
  • 120 ml močne kave (ohlajene)
  • 120 ml mleka (po svojem okusu)
  • 25 g ovsenih kosmičev
  • žlica masla iz oreškov (kikirikijevo, mandljevo …)
Namigi:

Po vrhu lahko potresete z naribano temno čokolado.

Uporabite lahko tudi svežo (ne zamrznjeno) banano, vendar potem smoothiju dodate kakšno kocko ali dve ledu.

Preberite še:

Ali pa: